· 30/09/2023 – Σε αναζήτηση λύσης για τις διαθεσιμότητες των ελικοπτέρων. Εξετάζεται η σταδιακή προμήθεια νέων μέσων επ’ ωφελεία της Πολιτικής Προστασίας, τα οποία θα χρηματοδοτηθούν από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους. Σοβαρές ελλείψεις σε πτητικά μέσα αλλά και σε εξειδικευμένους τεχνικούς. Η ένταξη της αγοράς τεσσάρων ελικοπτέρων βαρέος τύπου, έναντι περίπου 100 εκατομμυρίων ευρώ, στον προγραμματισμό του υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών για την περίοδο 2021 – 2027, έρχεται να καλύψει το μεγάλο κενό που διαπιστώνεται στον στόλο των αεροσκαφών της Πολιτικής Προστασίας. Δείχνει, όμως, και τη γενικότερη κατεύθυνση της σταδιακής απεμπλοκής των πτητικών μέσων των Ενόπλων Δυνάμεων από δραστηριότητες που βρίσκονται εκτός του επιχειρησιακού τους ρόλου. Η χρήση πανάκριβων στρατιωτικών αεροπλάνων και ελικοπτέρων σε αποστολές αεροπυρόσβεσης, αεροδιακομιδών, μεταφοράς ανθρωπιστικής βοήθειας, ακόμη και ζωοτροφών όπως απαιτήθηκε μετά τις καταστροφικές πλημμύρες στον θεσσαλικό κάμπο, έχει ως αποτέλεσμα τα πολύτιμα μέσα να καταναλώνουν τις λιγοστές ώρες πτήσης που τους απομένουν και να μην είναι διαθέσιμα όταν η χώρα τα έχει ανάγκη (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ): Περιγράφουν όλα αυτά σκορποχώρι ή λάθος κατάλαβα;
· 30/09/2023 – Οικονόμου: Στόχος μέσα σε 2-3 χρόνια να έχει αντικατασταθεί το σύνολο των ταυτοτήτων. Ειδικότερα ο κ. Οικονόμου τόνισε ότι η πληρότητα στα ραντεβού για την έκδοση νέων ταυτοτήτων είναι της τάξεως του 60%-61%, δηλαδή, σε περίπου 99.000 διαθέσιμα ραντεβού, έχουν κλειστεί τα 62.000-63.000. «Συμβαίνει αυτό που είναι φυσιολογικό: υπάρχουν περίπου 30.000 κενά ραντεβού σε διάφορα σημεία της Ελλάδος, όμως στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και στα Αστυνομικά Τμήματα στις πρωτεύουσες των νομών τα ραντεβού αυτά έχουν εξαντληθεί (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ): Και εδώ με τον αραμπά. Μπορεί να μας εξηγήσει ο κ. υπουργός γιατί δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η διαδικασία σε 12 μήνες;
· 30/09/2023 – ΟΑΣΑ: Αναβαθμίζονται σε «έξυπνες» 7.500 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ. Στην αναβάθμιση του συστήματος τηλεματικής, που σήμερα προσφέρει ενημέρωση των επιβατών σε πραγματικό χρόνο για τα δρομολόγια των οδικών μέσων μαζικής μεταφοράς σε όλες τις αστικές και περιαστικές γραμμές του συγκοινωνιακού δικτύου, προχωρά ο ΟΑΣΑ. Η τεχνολογική αναβάθμιση του συστήματος τηλεματικής του ΟΑΣΑ στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, θα επιτρέπει πλέον την ταχύτερη και πιο αξιόπιστη μετάδοση πληροφοριών. Ταυτόχρονα, η διοίκηση του Οργανισμού θέτει σε προτεραιότητα τον σχεδιασμό για την αύξηση του αριθμού των «έξυπνων στάσεων» με νέες πινακίδες. Ο σχεδιασμός αυτός, ως γνωστόν, αφορά στην εγκατάσταση τουλάχιστον 500 επιπλέον «έξυπνων στάσεων» στους δρόμους του πολεοδομικού συγκροτήματος της Αθήνας (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ): Κάθε αναβάθμιση είναι ευπρόσδεκτη. Αλλά ποιος θα είναι ο εργολάβος, πονηρούληδες; Πόσο θα κοστίσει; Τις πληροφορίες θέλω να τις έχω σπίτι μου, όχι στη στάση περιμένοντας ως βλάξ
· 30/09/2023 – «Καμπάνα» στην Περιφέρεια Ηπείρου για τον Λούρο. Βαρύς έπεσε ο πέλεκυς για τις αυθαίρετες παρεμβάσεις της Περιφέρειας Ηπείρου στον Λούρο. Οι επιθεωρητές Περιβάλλοντος επέβαλαν πρόστιμο 180.000 ευρώ και έθεσαν περιθώριο ενός έτους για την αποκατάσταση της σοβαρής ζημιάς που προκλήθηκε στο οικοσύστημα του ποταμού. Μάλιστα, απέρριψαν όλα τα επιχειρήματα που η Περιφέρεια είχε θέσει στην απολογία της (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ): Φυσικά το πρόστιμο θα το πληρώσουν οι πολίτες, ενώ ο περιφερειάρχης και οι άλλοι αρμόδιοι θα επιχαίρουν και θα κάνουν πάλι τα ίδια και χειρότερα
· 30/09/2023 – ΟΑΚΑ: Ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, Αντώνης Ελευθεριάνος παρεμβαίνει, μετά τη δημοσιοποίηση μελέτης για τη στατικότητα του στέγαστρου Καλατράβα στο ΟΑΚΑ που είχε ως συνέπεια το κλείσιμο του σταδίου. Η έρευνα θα διενεργηθεί για τα αδικήματα της έκθεσης ανθρώπων σε κίνδυνο κατά συρροή και της παραβίασης κανόνων οικοδομικής, για τα προβλήματα στατικότητας του έργου και ελλειπούς συντήρησής του, αδικήματα που διώκονται σε βαθμό πλημμελήματος (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ): Ακόμα μια επανάληψη της ιεροτελεστίας της απόκρυψης και της παραπομπής εις τα καλένδας. Εύγε κύριε ΠΕΠΑ