Η σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών Λαυρίου έχει εγκαταλειφθεί εδώ
και πάρα πολλά χρόνια. Δήμοι όπως Φιλοθέης, Χαλανδριου, Παιανίας, Κορωπίου,
Μαρκοπούλου και άλλοι, εμφανώς ή μη καταπάτησαν το χώρο και έκαναν παρτέρια ή γήπεδα
ή ότι άλλο ήθελαν.
Κανένας δεν τους ενόχλησε και κανένα δεν διεκδίκησε τα δικαιώματα του δημοσίου. Σε πολλά σημεία και μάλλον μετά το Μαρκόπουλο (ίσως όμως και αλλού) οι καταπατήσεις έγιναν και από ιδιώτες και τώρα θα διεκδικούν αποζημιώσεις για να εγκαταλείψουν τα καταπατημένα. Όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλες τις ανάλογες περιπτώσεις.
Η παλιά γραμμή πρέπει να επανατεθεί σε λειτουργία, αφού δοθούν πλήρεις εξηγήσεις για την αβελτηρία των αρμοδίων, αναζητηθούν ευθύνες και αποβληθούν δια παντός οι καταπατητές.
Αν ειδικοί αποφανθούν ότι χρειάζεται νέα χάραξη, βρεθούν τα χρήματα για τη δημιουργία της νέας γραμμής και σχεδιαστούν τα κατάλληλα έργα, όλη η επιφάνεια της παλιάς γραμμής να παραδοθεί προς χρήση του κοινού κα να δημιουργηθεί ίσως ο ποδηλατόδρομος Αθηνών - Λαυρίου, με απολήξεις σε όλες τις πόλεις καθ’ οδόν.
Κανένας δεν τους ενόχλησε και κανένα δεν διεκδίκησε τα δικαιώματα του δημοσίου. Σε πολλά σημεία και μάλλον μετά το Μαρκόπουλο (ίσως όμως και αλλού) οι καταπατήσεις έγιναν και από ιδιώτες και τώρα θα διεκδικούν αποζημιώσεις για να εγκαταλείψουν τα καταπατημένα. Όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλες τις ανάλογες περιπτώσεις.
Η παλιά γραμμή πρέπει να επανατεθεί σε λειτουργία, αφού δοθούν πλήρεις εξηγήσεις για την αβελτηρία των αρμοδίων, αναζητηθούν ευθύνες και αποβληθούν δια παντός οι καταπατητές.
Αν ειδικοί αποφανθούν ότι χρειάζεται νέα χάραξη, βρεθούν τα χρήματα για τη δημιουργία της νέας γραμμής και σχεδιαστούν τα κατάλληλα έργα, όλη η επιφάνεια της παλιάς γραμμής να παραδοθεί προς χρήση του κοινού κα να δημιουργηθεί ίσως ο ποδηλατόδρομος Αθηνών - Λαυρίου, με απολήξεις σε όλες τις πόλεις καθ’ οδόν.