Οι πολίτες θεωρούνται εχθροί! Δεν έχουν κανένα δικαίωμα ως προς τους υπαλλήλους της δημόσιας διοίκησης, οι οποίο συμπεριφέρονται ως επικυρίαρχοι, αυθέντες και περιφρονούν προκλητικά τους πολίτες,
Φυσικά με τον
τρόπο αυτό κανείς δε γνωρίζει με τι ασχολούνται ολημερίς, τι πουλιά πιάνουν και
πως περνούν την ώρα τους στην υπηρεσία.
Έχοντας εξασφαλίσει
ότι η ιεραρχία της διοίκησης τους έχει απονείμει πλήρη και γενική ατιμωρησία, παλαιάς
κοπής αξιολόγηση στην οποία όλοι είναι άριστοι χωρίς την παραμικρή προσπάθεια, μικρός
μόνον αριθμός από αυτούς θεωρεί υποχρέωσή του να εκτελεί τα καθήκοντά του και
να ενημερώνεται για τις σύγχρονες εξελίξεις και να προσπαθεί για τον
εκσυγχρονισμό και την πρόοδο.
Φυσικά υπάρχουν
και σοβαροί επαγγελματίες και επιστημονικά ισχυροί, Αλλά πρόκειται για εξαιρέσεις
που θάβονται μέσα στη γενική μετριότητα, το συνδικαλισμό και την ισχύ των συνασπισμένων
πολλών.
Η άρχουσα και
προνομιούχος τάξη των δημόσιων υπαλλήλων, έμαθε ότι πρέπει να συντάσσεται με
τις επιθυμίες της ηγετικής ομάδας και να σιωπά αποδεχόμενη ότι της υπαγορεύουν,
μην εκστομίζοντας καν τυχόν αντιρρήσεις και διαφωνίες [ΣΣ: Ο δημόσιος υπάλληλος
είναι υποχρεωμένος σε περίπτωση διαφωνίας να διατυπώνει εγγράφως επί του
κειμένου που καλείται να υπογράψει τις απόψεις του] και αποσιωπώντας προκλητικά
ακόμα και αντιφάσεις με τις επιταγές της επιστήμης και των καλών διεθνών πρακτικών.
Προτάσεις:
- · Κάθε υπάλληλος διαθέτει δ/νση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
- · Κάθε υπάλληλος αναρτά σε κατάλληλη θέση στις ιστοσελίδες της υπηρεσίας σύντομο βιογραφικό σημείωμα εκτάσεως μέχρι 1 σελίδα
- · Κάθε υπάλληλος περιγράφει με δικά του λόγια, αλλά επαγγελματικό τρόπο, το ρόλο του στην υπηρεσία
- · Κάθε υπάλληλος διαθέτει αριθμό κινητού τηλεφώνου, δαπάναις της υπηρεσίας, που θα είναι σε λειτουργία κατά τις ώρες εργασίας
- · Κάθε υπάλληλος θα μπορεί και πρέπει να είναι διαθέσιμος για την επικοινωνία με τους πολίτες μέσω βιντεοδιάσκεψης, που θα καθορίζεται από κοινού με τον ενδιαφερόμενο πολίτη
- · Κάθε πολίτης θα μπορεί και θα ενθαρρύνεται να αξιολογεί τις υπηρεσίες που του προσέφερε ο υπάλληλος. Η Υπηρεσία εξασφαλίζει τους κανόνες κατά ενιαίο τρόπο για όλες τις μονάδες της δημόσιας διοίκησης. Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης είναι δημόσια και εμφανή στους πολίτες
- · Οι υπάλληλοι ανά π.χ. 3μηνο υποβάλλουν στη ΔΔ παρατηρήσεις και συμπεράσματα σχετικά με τους Νόμους και τις διεργασίες προς εξυπηρέτηση των πολιτών. Η ΔΔ απαντά αιτιολογημένα για την αποδοχή ή όχι των προτάσεων
Θα μπορούσαμε
να συνεχίσουμε τον κατάλογο, αλλά προέχει η αποδοχή του πλαισίου από το υπουργικό
συμβούλιο και τον πρωθυπουργό. Αλλιώς θα
συζητάμε και δε θα αλλάζει τίποτε στη ΔΔ τέρας και επαχθή αυθέντη, που δυστυχώς
όλοι ανεχόμαστε..