Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


4 Δεκεμβρίου 2013

ΟΟΣΑ: Κάτω από τη βάση για τα ελληνικά σχολεία …

«… Ανησυχητικά για την Ελλάδα είναι τα αποτελέσματα της τακτικής έκθεσης του ΟΟΣΑ για τις ικανότητες των 15χρονων μαθητών στα Μαθηματικά, στις Φυσικές Επιστήμες και στην Ανάγνωση, η οποία παρουσιάστηκε χθες στις Βρυξέλλες από τον αναπληρωτή γενικό γραμματέα του Οργανισμού, Ιβ Λεντέρμ.

Ειδικότερα, «το ποσοστό των Ελλήνων μαθητών με χαμηλές επιδόσεις είναι υψηλότερο από τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Eνωσης και στα τρία γνωστικά αντικείμενα και ειδικά στην ανάγνωση». 

Επιπλέον, οι επιδόσεις των μαθητών της χώρας μας «χειροτέρεψαν και στους τρεις τομείς την τελευταία τριετία, ενώ παραμένουν στάσιμες την τελευταία δεκαετία». Επίσης, ο ΟΟΣΑ διαπιστώνει «μεγάλο χάσμα ανάμεσα στις επιδόσεις των ντόπιων μαθητών στα ελληνικά σχολεία και στα παιδιά μεταναστών πρώτης και δεύτερης γενιάς».

Η Ελλάδα είναι μία από τις μόλις πέντε χώρες της Ε.Ε. όπου ο αριθμός των μαθητών με χαμηλές επιδόσεις αυξήθηκε την τελευταία τριετία. Η χώρα μας έχει το υψηλότερο ποσοστό μαθητών (πάνω από 35% επί του συνόλου) στην Ε.Ε., οι οποίοι αντιμετωπίζουν δυσκολίες κατανόησης των μαθηματικών, μετά τη Βουλγαρία, την Κύπρο και τη Ρουμανία. Σε ό,τι αφορά τον μέσο όρο των μαθηματικών επιδόσεων, οι Eλληνες μαθητές βρίσκονται πολύ κάτω από τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ και καταλαμβάνουν στην Ευρώπη την τρίτη θέση από το τέλος, μετά τη Βουλγαρία και την Κύπρο …» (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 4 Δεκεμβρίου 2013).

Εξαιρετικά αποτελέσματα.

Αλλά αυτά βέβαια δεν αφορούν τη κυβέρνηση και τον λαμπρό υπουργό κ. Αρβανιτόπουλο, μια και είναι απλός θεατής, διερχόμενος και άσχετος.

Αυτά βέβαια δεν αφορούν το ΣΥΡΙΖΑ και τις άλλες δυνάμεις της αντιπολιτεύσεως γιατί είναι πολύ απασχολημένοι με τη κομματοκρατία και τη φθορά της κυβέρνησης και των ελλήνων φυσικά.

Αυτά βέβαια δεν αφορούν τους καθηγητές, τους δασκάλους και τους άλλους εργαζόμενους στην εκπαίδευση, γιατί αυτοί είναι απασχολημένοι με τα συνδικαλιστικά τους προβλήματα και δεν βρίσκουν καθόλου χρόνο να ασχοληθούν με τους μαθητές και τα μαθήματα.

Αυτά βεβαία δεν αφορούν τους γονείς και τους κηδεμόνες μια και αυτοί έχουν μεγαλύτερα προβλήματα, όπως την οικονομική κατάσταση και τους χαμένους παραδείσους και δεν μπορούν να ασχοληθούν τώρα με τα παιδιά τους και το μέλλον τους.

Σία και αράξαμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου