Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


9 Μαΐου 2014

Τελευταία στην Ε.Ε. η ελληνική εκπαίδευση …

«… Τελευταία στην Ευρώπη των 28 είναι η Ελλάδα στην εκπαίδευση, σύμφωνα με την κατάταξη του εκδοτικού οίκου Pearson, η οποία συντάχθηκε με βάση στοιχεία που συνέλεξε η ερευνητική ομάδα του περιοδικού The Economist. 
  
Ελληνικό ΑΕΙ 2014!
Την πρώτη θέση κατέλαβε η Νότια Κορέα, ενώ η πρώτη πεντάδα αποτελείται από τρεις ακόμη ασιατικές χώρες - την Ιαπωνία, τη Σιγκαπούρη και το Χονγκ Κονγκ. Η Φινλανδία κατέλαβε την πέμπτη θέση. Σε υψηλή θέση βρίσκεται, επίσης, και η Μεγάλη Βρετανία, η οποία έρχεται δεύτερη στην Ευρώπη και έκτη στη γενική κατάταξη. Οι επιδόσεις της Ελλάδας ήταν χαμηλές, με αποτέλεσμα να βρίσκεται σε παρόμοιο επίπεδο με χώρες όπως η Ινδονησία, το Μεξικό και η Βραζιλία …» (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 9 Μαΐου 2014).

Ας μην είμαστε και μηδενιστές.

Τα ελληνικά σχολεία και κυρίως τα ΑΕΙ και ΤΕΙ είναι πρώτα στη βρώμα, στις καταρρέουσες εγκαταστάσεις, στους σταυλικούς χώρους υγιεινής και άλλους πολλούς τομείς.

Και ύστερα απορούμε για το είδος των ηγετών που έχουμε και τις καταπληκτικές ικανότητες και γνώσεις τους.

 Η λύση είναι μια και μόνη:

Έξω τα κόμματα (αυτά τα εκτροφεία θηρίων) από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, η πλήρης και αποκλειστική απασχόληση των μελών ΔΕΠ και η αξιολόγηση σε όλα τα επίπεδα.

Βαρεθήκαμε να λέμε τα ίδια και τα ίδια χρόνια τώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου