Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


9 Οκτωβρίου 2016

Δωρεάν αστικοί ποδηλατόδρομοι …

Οι ποδηλατόδρομοι στις σύγχρονες(;) ελληνικές πόλεις φαίνεται να έχουν  πολύ δύσκολο έως μελανό μέλλον. Άλλωστε οι Έλληνες έχουν πολύ λιγότερες ευκαιρίες και δυνατότητες να αξιοποιήσουν το ποδήλατο, σε σχέση με τις άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.

Δεν θα εξετάσουμε τι φταίει αλλά θέλουμε να συμβάλλουμε στο αν υπάρχει δυνατότητα οι πολίτες να χρησιμοποιούν το ποδήλατο στις πόλεις τους, ασφαλέστερα και με προοπτική να εξελίσσονται όλες οι σχετικές ρυθμίσεις.

Προτείνουμε στους δημάρχους να εκπονήσουν ένα δίκτυο υφιστάμενων δρόμων εντός των ορίων των δήμων τους, με ήπιες κλίσεις και μοναδική κατεύθυνση, στους οποίους θα χαράξουν γραμμές με χαρακτηριστικό χρώμα, εντός των οποίων θα κινούνται οι ποδηλάτες κατά προτεραιότητα.

Υπενθυμίζουμε ότι στις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις τα όρια ταχύτητας των αυτοκινήτων είναι 30 χιλ./ώρα, σχεδόν η ταχύτητα κίνησης των ποδηλάτων.

Το δίκτυο θα αρχίσει να χρησιμοποιείται μόνον τις Κυριακές και τις εορτές και μεταξύ των ωρών 10:00 – 17:00 (για παράδειγμα). Αργότερα και  ανάλογα με τα αποτελέσματα και την επίδειξη καλύτερης συμπεριφοράς από τους οδηγούς οχημάτων, τα ωράρια θα διαφοροποιηθούν.

Ελπίζω η πρότασή μας να προκαλέσει διάλογο και παρουσίαση επιχειρημάτων υπέρ ή κατά ή και προβολή άλλων καλυτέρων, ίσως προτάσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου