Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


28 Αυγούστου 2019

Πως μια χώρα ολόκληρη ξευτιλίζει τις πανεπιστημιακές σπουδές …

Στο πανεπιστήμιο με λιγότερες από 1.000 μονάδες

Υποψήφιος Επαγγελματικού Λυκείου εισήχθη με 840 μονάδες, δηλαδή με μέσο βαθμό που αντιστοιχεί στο 0,8 - στο Τμήμα Περιφερειακής και Διασυνοριακής ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.

                                                            

Το τμήμα «κέρδισε» το Πολιτικών Μηχανικών Πάτρας όπου ο τελευταίος επιτυχών έχει 845 μονάδες. Πρόκειται για την κατάντια της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης διά χειρός του τέως υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου, ο οποίος «πανεπιστημιοποίησε» ΤΕΙ και διεύρυνε τον αριθμό των εισακτέων. Επίσης, σε Τμήμα Χημείας εισάγονται με 4 από εσπερινό όπου οι βάσεις είναι χαμηλές και σε Φιλολογίες με 9,5 από ΓΕΛ.

Ο τελευταίος εισαχθείς από Γενικά Λύκεια έχει 4.737 μονάδες, δηλαδή μέσοι όρο 4,7, και εισάγεται στο τμήμα Διοικητικής επιστήμης και Τεχνολογίας Αγίου Νικολάου Κρήτης … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ 12:50, 27 Αυγούστου 2019).

Και όλοι μας κοιμόμαστε ήσυχοι, με τη συνείδησή μας χωρίς ίχνος τύψεως και ούτε καν προβληματισμού.

Πρωτοστατούν βέβαια οι πολιτικοί, έπονται οι κκ. πρυτάνεις, οι καθηγητές όλων των βαθμίδων, οι βολεμένοι και ακολουθούν ασθμαίνοντες οι μονίμως τρέχοντες και εργαζόμενοι σε πολλές μάλλον δουλειές γονείς για να σπρώξουν τα παιδιά τους στα περίφημα ΑΕΙ της χώρας. Ναι αυτά που κάθε τόσο αριστεύουν σε όλες τις παγκόσμιες αξιολογήσεις (κατά τα ελληνικά ΜΜΕ).

Περιμένουμε σοβαρές και συνεχείς μελέτες σχετικά με τις ανώτατες σπουδές στην Ελλάδα και να μην εξαντλείται η επικαιρότητα στην άνοδο ή την πτώση των μονάδων εισόδου κάθε τέτοια εποχή του έτους, .Μελέτες που είναι αναγκαίες για το χωροταξικό σχεδιασμό των ανωτάτων ιδρυμάτων, των σχολών και των τμημάτων τους, των γνωστικών αντικειμένων, της σύνθεσης του διδακτικού και ερευνητικού προσωπικού, τις ανάγκες χρηματοδότησης, τη συνεισφορά τους στις τοπικές κοινωνίες, στην αριστεία, στον Πολιτισμό. Αλλά και την ποιότητα και τις ικανότητες των υποψηφίων φοιτητών και την πορεία των αποφοίτων στην οικονομική, κοινωνική και πολιτισμική πορεία της χώρας.

Αναρωτιόμαστε πως γίνεται μέχρι σήμερα ο σχεδιασμός του εκπαιδευτικού συστήματος σε όλες του τις βαθμίδες. Η λογική απάντηση είναι προφανώς στο πόδι και με βάση τα προσδοκόμενα πολιτικά οφέλη του κυβερνώντας κόμματος.

Φοιτητές όμως που δεν ξέρουν ούτε καν να γράψουν σωστά το όνομά τους, δεν είναι αποδεκτοί από καμιά εκπαιδευτική μονάδα, πολύ δε περισσότερο ανωτάτου επιπέδου.

ΥΓ: Περιμένουμε 50 και πλέον χρόνια να δούμε μια κυβέρνησή και μια κοινωνία να ασχοληθεί στα σοβαρά με την εκπαίδευση και την πορεία στη ζωή και την οικονομική ανάπτυξη όλων εκείνων των παιδιών μας που τελειώνουν Γυμνάσιο ή Λύκειο και αντιμετωπίζουν αμέσως τη σκληρή πραγματικότητα της αναζήτησης εργασίας. Το κατεστημένο όμως δε θέλει να κάνει τίποτε. Ας το χωνέψουμε και ας αναζητήσουμε   τρόπους να αντιδράσουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου