Προκειμένου να αντιμετωπίσει το πρόβλημα, στην αρχή της περυσινής τουριστικής σεζόν, η νέα δημοτική αρχή πραγματοποίησε δύο διευρυμένες διαβουλεύσεις με εμπλεκόμενους φορείς, υπηρεσιακούς παράγοντες, εκπρόσωπους των ομοσπονδιών τουριστικών λεωφορείων, των οδηγών, των ξεναγών, της Τροχαίας Αθηνών και της Περιφέρειας Αττικής.
Ετσι, στα μέσα του Ιουνίου, ο δήμος υιοθέτησε μια σειρά από λύσεις «πυροσβεστικού» χαρακτήρα, ώστε να μπει μια τάξη στη στάθμευση και κυκλοφορία των τουριστικών λεωφορείων, μέχρι να τεθεί σε εφαρμογή το συνολικότερο σχέδιο επίλυσης του προβλήματος … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 21.11.2024 • 18:32).
Λύσεις απελπισίας με καμιά προοπτική υλοποιήσεως. Στα χαρτιά και στα μυαλά των αρμοδίων όλα ευκολά, αλλά πάσχουν στην εφαρμογή. Παρόλο ότι είναι Ηλίου φαεινότερο ότι δεν πρόκειται να λύσουν τα τεράστια προβλήματα που δημιουργεί η ίδια η πόλις των Αθηνών και μάλιστα το περίφημο συγκρότημα των Αθηνών ,των 5 περίπου εκατομμυρίων ψυχών που συνωστίζονται εντός του λεκανοπέδιου και τις όμορες περιοχές της Αττικής.
Εμείς το φωνάζουμε εδώ και χρόνια. Λύσεις θα προκύψουν μόνον αν συρρικνωθεί το συγκρότημα με παράλληλη ανάπτυξη πόλων υγειούς οικονομικής και κοινωνικής μεγέθυνσης ανά την Ελλάδα.
Στο θέμα στης στάθμευσης των πούλμαν μιλάμε για τρέλα. Όλοι απαιτούν και κανένας δε θέλει να ξεβολευτεί με την βολική παρανομία και τα κέρδη. Τι θα λέγατε πούλμαν να μεταφέρουν τους επισκέπτες στον ΗΛΣΑΠ και ειδικοί συρμοί να πηγαίνουν στο Θησείο και από εκεί με ηλεκτρικά οχήματα για ειδικές περιπτώσεις ή με τα πόδια στο Μουσείο Ακροπόλεως; Το ίδιο μπορεί να γίνει και με το Μετρό και αποβίβαση των επισκεπτών στο Μοναστηράκι ή στο σταθμό Συντάγματος.
Τι λέει ο δήμος Αθηναίων, το υπ. Πολιτισμού, το υπ. Μεταφορών, το υπ. Περιβάλλοντος, το υπ. Προστασίας του Πολίτη, το υπ. Πολιτικής Προστασίας και εν τέλει το Μαξίμου, από το οποίο περνούν όλες οι αποφάσεις ακόμα και αν θα διορθωθούν οι τουαλέτες και κάποιο νοσοκομείο ή σχολείο της επικράτειας;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου