Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


15 Δεκεμβρίου 2025

Διαπίστωση παραφροσύνης … και γοερό κλάμα …

Διάφοροι (ως συνήθως γιατί ποτέ δεν υπάρχουν στην Ελλάδα επίσημα πρωτογενή στοιχεία), ανεβάζουν το αριθμό των ιδιωτικών αυτοκίνητων που κυκλοφορούν σε 7.000.000 εκτμ.

Δεν είναι γνωστός ο αριθμός των ιδιωτικών και των επαγγελματικών αυτοκίνητων όλων των τύπων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα, ή τουλάχιστον έχουν άδειες κυκλοφορίας. Ίσως οi ασφαλιστικές εταιρίες το γνωρίζουν, αλλά με αποκλίσεις ίσως σημαντικές, γιατί μεγάλος αριθμός αυτοκινήτων στην Ελλάδα είναι ανασφάλιστος και το γκουβέρνο δεν ενδιαφέρεται ούτε να το μάθει ούτε να επιβάλλει το νόμο. Η καταραμένη διαπλοκή βλέπετε. Με την ευκαιρία να μην ξεχάσουμε και τους κατά καιρούς δυνάστες μας, τα αγροτικά μηχανήματα και ιδίως τα διαβολικά τρακτέρ (τουλάχιστον 50.000 € το ένα, πολλαπλών χρήσεων)!

Καμιά εικόνα δεν μπορεί να περιγράψει το κυκλοφοριακό χάος στην Αθήνα και τα εκατομμύρια σταθμευμένα και ακινητοποιημένα αυτοκίνητα στις πόλεις και τα χωριά της Ελλάδος 

Αν υποθέσουμε ότι κάθε ιδιωτικό αυτοκίνητο πληρώθηκε με 10.000 €, τότε η δαπάνη αγοράς τους είναι 70.000.000.000 €. Πρόκειται για το μικρότερο ποσό που δαπανήθηκε . ποτέ. Αν λάβουμε υπόψη μας ότι πολλοί Έλληνες έχουν μεγάλη αγάπη στα ακριβά αυτοκίνητα - άλλωστε το βλέπουμε στους δρόμους - αυτό το ποσό, μπορεί και είναι διπλάσιο ή και παραπάνω.

Φυσικά αν λάβουμε ως έναρξη των υπολογισμών το 1970, και υποθέσουμε απόσυρση 100.000 αυτοκίνητων ετησίως, τότε φθάσαμε στον σημερινό αριθμό αποσύροντας 50 έτη Χ 100.000 αυτοκίνητα = 5.000.000. Τα αυτοκίνητα αυτά κόστισαν δηλαδή άλλα 10.000Χ5.000.000 = 50.000.000.000 €.

Οι αριθμοί είναι τρομακτικοί και ασύλληπτοι!.

Λογικά το κράτος - αν υπάρχει στην πραγματικότητα και δεν πρόκειται για μαγαζί που δεν ελέγχεται ποτέ από τα εντεταλμένα όργανα – θα πρέπει να αναθέσει σε κατάλληλο φορέα να υπολογίσει τις δαπάνες αυτές και να αποφασίσει τις στρατηγικές του για το μέλλον. Λογικά αυτά τα στοιχεία έπρεπε να τα είχε υπολογίσει προκαταβολικώς. Αλλά μάλλον το πολιτικό σύστημα έχει τα δικά του κριτήρια για την ορθή διακυβέρνηση της χώρας και μόνος στόχος του είναι ο εύκολος πλουτισμός του.

Δε θα μιλήσουμε εδώ για τις παρενέργειες που είχαν στη διαμόρφωση της σύγχρονης Ελλάδας η απόκτηση αυτοκινήτου ή/και αυτοκινήτων από όλους τους Έλληνες. Σε συνδυασμό με άλλες εξ’ ίσου παράλογες πολιτικές (πχ, εκτός σχεδίου δόμηση, νομιμοποίηση αυθαίρετων, …) έκαναν την Ελλάδα αυτό που είναι σήμερα. Χωρίς, λογική, χωρίς ταυτότητα, με προεξάρχουσα τη διαπλοκή, τα στενά οικονομικά συμφέροντα, τις διεκδικήσεις ομάδων συμφερόντων εις βάρος των υπολοίπων και άλλα πολλά στραβά και ανάποδά.

Μια από τις πολλές τραγωδίες της σύγχρονης Ελλάδας βιώνουμε καθημερινώς εδώ και περισσότερο από 10 ημέρες, με πρωταγωνιστές τους παραγωγούς του πρωτογενή τομέα και όπλα εφόδου, τα τρακτέρ. Το κόστος των εργαλείων εκβιασμού της ελληνικής κοινωνίας είναι πολλά επί πλέον δις €.

Το πως παρήγαγε η μονίμως φτωχή Ελλάδα τα τεράστια αυτά ποσά που πλήρωσε στις βιομηχανίες των πλουσίων ευρωπαϊκών και άλλων χωρών του πλανήτη είναι ένα θαύμα.

Αλλά κανένα ταγό της ελληνικής κοινωνίας δεν απασχολούν θέματα σαν και αυτό …

ΥΓ: Αν λάβουμε υπόψη μας και άλλα μέσα μεταφοράς όπως σκάφη, αεροπλάνα, συρμούς κπλ. τότε θα τρελαθούμε, χωρίς να προσδοκούμε ποτέ αποκατάσταση της Υγείας μας  .... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου