Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


1 Απριλίου 2009

Γιατί δεν μετέχουν στο διάλογο για την εκπαίδευση τα κατ’ εξοχή θύματα …

Λογικά πρέπει στο διάλογο για την εκπαίδευση να ακουστούν – όχι να αποφασίζουν – και αυτοί που έχουν περατώσει το Λύκειο, δηλαδή τα θύματα των εκτρωματικών αυτοσχεδιασμών των «τυράννων» (πολιτικοί, συνδικαλιστές) του εκπαιδευτικού συστήματος που πρέπει να εκσυγχρονίσουμε. Άλλωστε είναι πλέον ενήλικες και έχουν δικαίωμα ψήφου.


Οι νέοι που έχουν βγει στην αγορά εργασίας θα μας πληροφορήσουν για τις απαιτήσεις της αγοράς και τον βαθμό ανταπόκρισης του εκπαιδευτικού συστήματος, τις δυνατότητες ανταπόκρισή τους και προσαρμογής τους στο διαρκώς μεταβαλλόμενο και απαιτητικό εργασιακό περιβάλλον. Για τις αδυναμίες εκπαιδευτικών και εκπαιδευτικών προγραμμάτων και μηχανισμών επεξεργασίας και σχεδιασμού λύσεων.


Οι φοιτητές θα μας πληροφορήσουν για την αντιστοιχία προσδοκιών και πραγματικότητας στη τριτοβάθμια εκπαίδευση, τις αδυναμίες των εκπαιδευτικών, των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, των μηχανισμών επεξεργασίας και σχεδιασμού λύσεων και την ανυπαρξία κουλτούρας και διεργασιών προοπτικής διερεύνησης των εξελίξεων. Την προετοιμασία τους να αναλάβουν ηγετικούς ρόλους και αρμοδιότητες, να διαχειριστούν ανθρώπινες σχέσεις, έκτακτες καταστάσεις, ακόμα και κρίσεις.


Και οι δύο κατηγορίες θα μας πληροφορήσουν για τις ανησυχίες τους, τις προτάσεις τους και τι θα είναι εφικτό, ευκταίο και αποτελεσματικό κατά τη γνώμη τους.


Αυτά τα παιδιά που δεν τους δίνεται σχεδόν ποτέ ο λόγος, θα πρέπει επί τέλους να μιλήσουν και να εκφραστούν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου