Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


12 Φεβρουαρίου 2017

Διεθνείς απατεώνες με εξασφαλισμένα κέρδη …

Πρόστιμο 630 εκατ. δολ. σε Deutsche Bank για ξέπλυμα 10 δισ.



« … Πρόστιμο 630 εκατ. δολαρίων συμφώνησε να πληρώσει η Deutsche Bank στη χρηματοπιστωτική ρυθμιστική αρχή της Νέας Υόρκης (DFS) και στη βρετανική εποπτική αρχή του χρηματοπιστωτικού τομέα (FCA) την περασμένη Τρίτη. O λόγος; «Ξέπλυνε» 10 δισ. δολάρια μέσω του υποκαταστήματός της στη Μόσχα. Στο επίκεντρο των κατηγοριών, αυτήν τη φορά, είναι οι συναλλαγές μεταξύ των γραφείων της τράπεζας στη Μόσχα, στη Νέα Υόρκη και στο Λονδίνο από το 2011 έως το 2015, στο πλαίσιο των οποίων, για λογαριασμό των πελατών της, αγόραζε μετοχές σε ρούβλια και πωλούσε την ίδια ποσότητα μετοχών σε άλλα νομίσματα, μεταξύ των οποίων και το αμερικανικό δολάριο, μέσω του υποκαταστήματός της στο Λονδίνο. Στόχος αυτών των συναλλαγών ήταν να μεταφερθούν, για λογαριασμό άγνωστων πελατών, περίπου 10 δισ. δολάρια από τη Ρωσία σε offshore τραπεζικούς λογαριασμούς. Η πρακτική αυτή συνιστά, σύμφωνα με την FCA, οικονομικό έγκλημα, ενώ έθεσε σε κίνδυνο το χρηματοπιστωτικό σύστημα της Βρετανίας την περίοδο 2012-2015 (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, 05.02.2017).

Τι συμβαίνει στην Εσπερία παιδιά.

Γιατί οι καλοί Γερμανοί έχουν μετατραπεί σε διεθνείς οικονομικούς (μόνον, άραγε;) εγκληματίες, με εξασφαλισμένα κέρδη και ατιμωρησία;
Γιατί ποτέ δε μαθαίνει ο πλανήτης τα ονόματα αυτών που κατευθύνουν τα κόλπα και  τις μεγάλες μπάζες, εις βάρος της νομιμότητας, των εντίμων πολιτών και των κανόνων στους οποίoυς υπόκεινται όλοι οι άλλοι;

Siemens, Man, VW, οι ποιο γνωστοί και οι ποιο θρασείς.
Ας είναι καλά οι ΗΠΑ που ακόμα ξέρουν και  επιμένουν να εφαρμόζουν τους Νόμους.

Αίσχος.

1 σχόλιο:

  1. ..."οι καλοί Γερμανοί έχουν μετατραπεί σε διεθνείς οικονομικούς (μόνον, άραγε;) εγκληματίες"... "Ας είναι καλά οι ΗΠΑ που ακόμα ξέρουν και επιμένουν να εφαρμόζουν τους Νόμους."

    Δεν συμφωνώ! Απλώς ο Γερμανοί είναι ατζαμήδες και τους ξεσκεπάζουν οι Αμερικάνοι πράκτορες. Η Γερμανία σήμερα είναι ένας οικονομικός γίγαντας, αλλά πολιτικά και στρατιωτικά είναι νάνος. Αντίστοιχα αδύναμες είναι και οι υπηρεσίες πληροφοριών της χώρας. Τα μεγαλύτερα οικονομικά εγκλήματα και παγκόσμιες κρίσεις των τελευταίων 100 ετών έχουν την αιτία τους στο χρηματοοικονομικό σύστημα των ΗΠΑ. Το χειρότερο είναι ότι σήμερα, ο μόνος απόλυτος και ασφαλής τρόπος για να κρύψεις βρώμικα χρήματα είναι μέσω ενός Trust στο Dalaware των ΗΠΑ!!!

    Όσο για την κομπίνα των κινητήρων της VW, το κόλπο το έκαναν σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές και αυτό ήταν γνωστό εδώ και χρόνια. Προσωπικά το είχα ακούσει πριν δυο τρία χρόνια σε ρεπορτάζ ντοκιμαντέρ της Γαλλικής τηλεόρασης (μάλιστα τότε το πρότεινα σε γνωστή μου δημοσιογράφο της Ελληνικής τηλεόρασης σαν θέμα προς ανάδειξη και εδώ). Για τους άλλους κατασκευαστές όμως πέρασε στο "ντούκου". Μόλις πριν λίγες εβδομάδες ένας σοβαρός ερευνητικός οργανισμός ανήγγειλε ότι οι κινητήρες ντήζελ FIAT-CRYSLER έχουν το ίδιο πρόβλημα. Το θέμα όμως εξαφανίστηκε από τα ΜΜΕ μετά από δυο μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή