Η υπόθεση χρονίζει άσχημα και αν δεν
κάνουμε λάθος οι επιχειρηματίες που προσπαθούν να πάρουν άδειες λειτουργίας υδροπλάνων
στην Ελλάδα, αναμμένου τουλάχιστον 20 χρόνια. Λογικά η δημόσια διοίκηση και όλες
οι κυβερνήσεις της περιόδου αυτής, τους εμπαίζουν και κάθε τόσο ανακοινώνονται εξελίξεις
που σχεδόν αμέσως θα καταλήξουν λένε, σε υλοποίηση ενός προγράμματος, που θα συμβάλλει
στην ανάπτυξη του μέσου και την επίλυση πολλών και συνθέτων χρόνιων προβλημάτων.

Αν δεν κάνουμε λάθος, υδροπλάνα λειτουργούσαν
στην Ελλάδα περίπου το 1936, και εκτελούσαν δρομολόγια Φάληρο - Κωνσταντινούπολη.
Κατά κόρους λειτούργησαν γραμμές με βάση την Κέρκυρα και το Βόλο. Όλα κατέρρευσαν
χωρίς δικαιολογίες.
Τι τρέχει τώρα κκ. των κυβερνήσεων και
της δημόσιας διοίκησης; Γιατί αυτή η συστηματική και τόσο μακροχρόνια κοροϊδία ή
και ανικανότητα - προφανώς ελεγχόμενη και στοχευμένη – που αποτρέπουν τη λειτουργεία
υδροπλάνων στην Ελλάδα;
Ποια μαφία κυβερνά και δεν επιτρέπει
τις επενδύσεις, τα δρομολόγια και την προσφορά ενός ακόμα μέσου, το οποίο
χαρακτηρίζεται ως ασφαλές και αποτελεσματικό, για την ενδοεπικοινωνία μεταξύ πολλών
προορισμών στη Ελλάδα και αντιμετώπιση προβλημάτων που το υπάρχον σύστημα μεταφορών
δεν μπορεί ή δε θέλει να επιλύσει …
Πόσο ακόμα θα κρατήσει η κοροϊδία όλων των Ελλήνων;
Πόσο ακόμα θα κρατήσει η κοροϊδία όλων των Ελλήνων;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου