Προτείνουμε σε δρόμους με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας (αρχικά) και αφού σημανθούν κατάλληλα (κατά προτίμηση μεταξύ αριστερής και μεσαίας λωρίδας ή άλλης επιλογής που θα υποδείξουν ειδικοί) να δημιουργηθούν ποδηλατοδρόμοι οι οποίοι να χρησιμοποιούνται τις Κυριακές από τις 7 ή 8 πμ. ας πούμε μέχρι τις 17 ώρες (το πρόγραμμα μπορεί να αναπροσαρμόζεται ανάλογα με τις εποχές και την επιτυχία ή όχι του μέτρου).
Τα πλεονεκτήματα προφανή για τους πολίτες και την πόλη. Αυτά θα είναι άμεση προβολή και ενθάρρυνση της χρήσης ποδηλάτου με τα θετικά του αποτελέσματα τόσο για την υγεία των πολιτών όσο και του κυκλοφοριακού.
Παραλλαγές, επεκτάσεις, τροποποιήσεις, νέες ιδέες και σοβαρός προβληματισμός για το μέλλον της πόλεως (και των πόλεων) θα ακολουθήσουν και θα ενταθούν.
Δεν θα ξεχάσω ποτέ την πόλη του Βόλου των ετών 1960-1962 που ως μαθητής εγκατασταθήκαμε με τη οικογένειά μου (από την Αθήνα) και αμέσως έγινα χρήστης ποδηλάτου όπως και η πλειονότης άλλωστε των κατοίκων. Μετά ήλθε η χούντα και κατάστρεψε και την πόλη (με την άδεια ανεγέρσεως πολυκατοικιών) γκρεμίζοντας τις νέες οικοδομές που ακόμα δεν είχαν ολοκληρωθεί από την ανοικοδόμηση μετά τους σεισμούς του 1956 (αν δεν κάνω λάθος) και είχε πληρώσει όλος ο χειμαζόμενος ακόμα Ελληνικό λαός. (εν είδη μνημόσυνου για τον παραλογισμό των αρχόντων που δυστυχώς εξακολουθεί και σήμερα).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου