Εκπτώσεις στη δημόσια εκπαίδευση
Ενας μαθητής πρέπει να μαθαίνει να χρησιμοποιεί την πληροφορική ως εργαλείο μάθησης, οφείλει να γνωρίζει αγγλικά, πρέπει να αναπτύσσει δεξιότητες όπως η φιλαναγνωσία και η φιλοτεχνία.
Εως τώρα η ελληνική δημόσια εκπαίδευση –έστω ασθμαίνοντας λόγω των πολλαπλής φύσης προβλημάτων της– επιχειρούσε να υπηρετήσει αυτήν τη νέα παιδαγωγική αντίληψη, που διέπει όλα τα σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα: στο σχολείο οι μαθητές να αναπτύσσουν δεξιότητες και όχι μόνο να προσλαμβάνουν ακαδημαϊκές γνώσεις. Ωστόσο, ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης προκρίνει το φθηνό σχολείο, αφού καταργεί από την επόμενη σχολική χρονιά το ολοήμερο σχολείο Ενιαίου Αναμορφωμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος (ΕΑΕΠ) που διαρκεί από τις 2 έως τις 4 μ.μ. Με τον τρόπο αυτό ενισχύει τον ταξικό χαρακτήρα της ελληνικής εκπαίδευσης, καθώς η κατάργηση του ΕΑΕΠ αφήνει δυσαναπλήρωτο κενό στην εκμάθηση δεξιοτήτων, ιδιαίτερα για τα παιδιά των λαϊκών στρωμάτων. Ας είναι καλά το... φροντιστήριο και οι γιαγιάδες … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΕΛΛΑΔΑ 12:14, 4 Μαΐου 2016).
Αυτά που προγραμματίζει και εφαρμόζει ο εξοχότατος - και αγράμματος όπως αποδεικνύεται - υπουργός Παιδείας κ. Νίκος Φίλης, δεν συμβαίνουν σε καμιά Ευρωπαϊκή χώρα ή ακόμα και σε χώρα που αγωνίζεται να καταλάβει μια ικανοποιητική θέση στο παγκόσμιο γίγνεσθαι και στη πορεία προς μια καλύτερα εφοδιασμένη με ικανότητες, δεξιότητες και γνώσεις χώρα που θα είναι σε θέση να αντιμετωπίζει με επάρκεια και αποτελεσματικότητα τις προκλήσεις του παρόντος και του μέλλοντος.
Αδειανές αίθουσες: Το όνειρο των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ... |
Εως τώρα η ελληνική δημόσια εκπαίδευση –έστω ασθμαίνοντας λόγω των πολλαπλής φύσης προβλημάτων της– επιχειρούσε να υπηρετήσει αυτήν τη νέα παιδαγωγική αντίληψη, που διέπει όλα τα σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα: στο σχολείο οι μαθητές να αναπτύσσουν δεξιότητες και όχι μόνο να προσλαμβάνουν ακαδημαϊκές γνώσεις. Ωστόσο, ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης προκρίνει το φθηνό σχολείο, αφού καταργεί από την επόμενη σχολική χρονιά το ολοήμερο σχολείο Ενιαίου Αναμορφωμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος (ΕΑΕΠ) που διαρκεί από τις 2 έως τις 4 μ.μ. Με τον τρόπο αυτό ενισχύει τον ταξικό χαρακτήρα της ελληνικής εκπαίδευσης, καθώς η κατάργηση του ΕΑΕΠ αφήνει δυσαναπλήρωτο κενό στην εκμάθηση δεξιοτήτων, ιδιαίτερα για τα παιδιά των λαϊκών στρωμάτων. Ας είναι καλά το... φροντιστήριο και οι γιαγιάδες … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΕΛΛΑΔΑ 12:14, 4 Μαΐου 2016).
Αυτά που προγραμματίζει και εφαρμόζει ο εξοχότατος - και αγράμματος όπως αποδεικνύεται - υπουργός Παιδείας κ. Νίκος Φίλης, δεν συμβαίνουν σε καμιά Ευρωπαϊκή χώρα ή ακόμα και σε χώρα που αγωνίζεται να καταλάβει μια ικανοποιητική θέση στο παγκόσμιο γίγνεσθαι και στη πορεία προς μια καλύτερα εφοδιασμένη με ικανότητες, δεξιότητες και γνώσεις χώρα που θα είναι σε θέση να αντιμετωπίζει με επάρκεια και αποτελεσματικότητα τις προκλήσεις του παρόντος και του μέλλοντος.
Εξοχότατε, εδώ δεν έιναι σοβιέτ ούτε χούντα του αποφασίζουμε
και διατάσσουμε. Υπάρχουν εκατομμύρια γονείς με πολλά και σημαντικά προσόντα,
παρασάγγας περισσότερα από τα δικά σας και αυτοί οι άνθρωποι έχουν άλλα όνειρα
για τα παιδιά τους και το μέλλον τους.
Δεν ξέρουμε τι όνειρα έχετε εσείς για το παιδί σας (αν δεν
κάνουμε λάθος, έχετε μια κορούλα), αλλά για τα δικά μας παιδιά θέλουμε τη
καλύτερη εκπαίδευση, την πλέον σύγχρονη, την πλέον κατάλληλη και την επιστημονικά
τεκμηριωμένη.
Κάντε πίσω τώρα – και εσείς και ο προϊστάμενος σας αξιαγάπητος
πρωθυπουργός μας κ. Αλέξης ο Τσίπρας - πριν ξεσηκωθούν και οι πέτρες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου