Διαβάζουμε και θαυμάζουμε:
Κεφάλαιο Η΄ : Παρακολούθηση και Εφαρμογή του ΡΣΑ
1. ….
2. Στο άρθρο 9 του Ν1515/85, ως τροποποιήθηκε με το άρθρο 11 του Ν 3044/2002, το εδάφιο 6 αντικαθίστανται ως ακολούθως: ‘’Καθήκοντα Προϊσταμένου του Οργανισμού μπορούν να ανατεθούν και σε υπάλληλο του δημόσιου τομέα που έχει τα σχετικά προσόντα. Στην περίπτωση αυτή καταβάλλονται οι αποδοχές της μιας μόνο θέσης που θα επιλέξει ο υπάλληλος. Για τον υπολογισμό της σύνταξης του Προϊστάμενου του Οργανισμού ισχύουν οι διατάξεις της παρ. (12) του Ν 3234/04 (Α’ 52), με εξαίρεση την περίπτωση β της πιο πάνω παραγράφου η οποία δεν απαιτείται να συντρέχει για τον Προϊστάμενο του Οργανισμού. Σύμφωνα με την περίπτωση β της πιο πάνω παραγράφου, η θητεία σε θέση Διευθυντή νοείται η υπηρεσία που διανύθηκε στην θέση Προϊσταμένου των υπηρεσιών του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας’’.
Δεν νομίζω ότι χωρεί καμιά αμφιβολία πλέον ότι ο κύριος λόγος ύπαρξης του Ρυθμιστικού Σχεδίου είναι η «τακτοποίηση» του συγκεκριμένου υπαλλήλου και ο υπολογισμός της σύνταξής του.
Τέτοια εκπληκτική θεώρηση των πραγμάτων δεν μπορούσε κανείς να φανταστεί.
Εύγε στον συντάκτη και ιδιαιτέρα στον εκπληκτικό επιτελικό εγκέφαλο με τη δαιμόνια σύλληψη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου