Στις αρχές Μάρτιου λάβαμε επιστολή από την COSMOTE που μας προσέφερε για πρώτη φορά επιδότηση 30 € περίπου, για αγορά νέας συσκευής. Είμαστε συνδρομητές από πολλά χρόνια.
Κάναμε χρήση της προσφοράς και αγοράσαμε μια φτηνή συσκευή των 60 € περίπου.
Αργότερα διαπιστώσαμε ότι μας έβαλαν επί πλέον πάγιο 7 €.
Απευθυνθήκαμε στην COSMOTE και μας είπαν ότι έπρεπε να μας το είχαν υποδείξει κατά την αγορά και άλλωστε έτσι έγραφε η επιστολή.
Εμείς συνηθισμένοι από παρόμοια πρακτική της Vodafon χωρίς μεταβολή του παγίου και άρα πραγματική επιδότηση, δεν προσέξαμε τις προϋποθέσεις. Έτσι η συσκευή που αγοράσαμε με επιδότηση τελικά είναι ακριβότερη από αυτή που θα πληρώναμε να την αγοράζαμε μόνιμοι, μας.
Η COSMOTE (κα Κατερίνα Κανελλοπούλου) δεν αναγνωρίζει την κατ΄ εμάς παγίδα και μας είπε ότι στις 3/9 που συμπληρώνεται 6-μηνο, πρέπει να πάρουμε τηλέφωνο στο 1212 και να ζητήσουμε επαναφορά του προτέρου καθεστώτος. Ίδωμεν.
Νομίζουμε ότι πρόκειται επί αθέμιτης πρακτικής εκ μέρους της Εταιρείας και ζητούμε την άμεση προστασία των καταναλωτών.
Στην επιστολή επιδότησης πρέπει να αναγράφονται με μεγάλα, μαύρα ή κόκκινα γράμματα οι προϋποθέσεις ώστε να μην παρασύρεται ο πελάτης.
Νομίζουμε ότι πρέπει να γίνουν συστάσεις στη εταιρεία και να αλλάξουν οι περίεργες πρακτικές της.
Επειδή το Άρκτος δεν προσδιορίζει φύλο αν μη τι άλλο την υπογραφή μας ας προσέχουμε που την βάζουμε...
ΑπάντησηΔιαγραφή