Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Τι συμβαίνει άραγε στην Ελλάδα …

Οι χώρες προοδεύουν αλλά εμείς ακόμα πάμε με τον αραμπά.

Εδώ και χρόνια η περίφημη ΛΕΑ – λωρίδα εκτάκτου ανάγκης , δυστυχώς άγνωστη για πάρα πολλούς έλληνες εποχούμενους – διαχωρίζεται από τον υπόλοιπο δρόμο με παχιά συνεχή γραμμή. Τώρα είδαμε διαφορετική λύση στη Γαλλία σε πρόσφατο ταξίδι μας.

Άλλωστε πάντα είχαμε την απορία πως επιτρέπεται κανείς να διασχίσει συνεχή γραμμή και να εισέλθει στη ΛΕΑ και πως επιτρέπεται να διασχίσει συνεχή γραμμή για να εξέλθει.

Στη Γαλλία η ΛΕΑ οριοθετείται πλέον με μεγάλα μήκη συνεχούς γραμμής διακοπτόμενα ανά διαστήματα μικρότερου μήκους. Έτσι το ερώτημα που θέσαμε προηγουμένως βρίσκει αυτομάτως λύση.

Επί πλέον και το σημαντικότερο με πινακίδες υποδεικνύουν στους οδηγούς να τηρούν απόσταση από το προπορευόμενο όχημα 2 τέτοιων μηκών, για λόγους ασφάλειας. Έτσι ο οδηγός γνωρίζει αμέσως τις αποστάσεις ασφάλειας σε συνδυασμό με τα όρια ταχύτητας – προφανώς τα μέγιστα επιτρεπόμενα.

Απλά και κατανοητά. Και επί πλέον μικρότερη δαπάνη στα υλικά και τη συντήρηση της γραμμής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου