Έπρεπε και εμείς ως ασθενείς να κλείσουμε ραντεβού στα εξωτερικά ιατρεία μεγάλου νοσοκομείου των Αθηνών.
Οι εικόνες που αποκομίσαμε μάλλον θετικές, αν βέβαια δει κανείς τα πράγματα με τα μάτια Έλληνα τσοπάνη που δεν ξέρει τίποτε άλλο εκτός από τα γίδια του και προφανώς μένει έκπληκτος από τα μεγάλα συγκροτήματα των Αθηνών. Δεν πιστεύουμε βέβαια ότι υπάρχουν σήμερα τέτοιοι Έλληνες πολίτες.
Οι ιατρικές υπηρεσίες μάλλον ικανοποιητικές, δεδομένου του δέους των ασθενών προς τους κκ. ιατρούς και του γεγονότος ότι θες και ελπίζεις να δεις το πρόβλημά σου να λύνεται αποτελεσματικά.
Τα στοιχεία που υποδεικνύουν σοβαρές αδυναμίες του ΕΣΥ:
- οι κκ. ιατροί είναι τελείως ανεξέλεγκτοι, στο ωράριο, στη συμπεριφορά, στο αποτέλεσμα
- Οι ασθενείς περισσότεροι του ενός σε «χειρουργείο», εκτός δεοντολογίας και συνθηκών σεβασμού της προσωπικότητας,
- Ανεπίσημες και φιλικές ρυθμίσεις και διαδικασίες (παντελής έλλειψη ή απουσία ιατρικών πρωτοκόλλων)
- Δύο κυρίες προϊστάμενες νοσηλεύτριες έκαναν δουλειά ΜΟΝΟΝ γραφείου και άσχετη προς τα προσόντα τους. Σπατάλη και απαξίωση
- Μη τήρηση των ραντεβού και σπατάλη χρόνου των ασθενών (οι εργαζόμενοι αμείβονται έτσι και αλλιώς)
- Οι εγκαταστάσεις παλιές μεν, ευπρεπείς δε, αλλά αμφιβόλου ιατρικής καθαριότητας (συνθήκες αντισηψίας, διαχείρισης αποβλήτων, διαχωρισμός ασθενών
- Άφθονη γραφειοκρατία (προφανής από τις ουρές) παρά κάποια συστήματα πληροφορικής
- Η συμπεριφορά των υπαλλήλων του νοσοκομείου αδιάφορη έως εχθρική και πάντως ανάρμοστη για ασθενείς και άτομα με ειδικές ανάγκες και προβλήματα
- Πολλοί εργαζόμενοι χωρίς ακριβείς ρόλους και αντικείμενο
Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι το σύστημα λειτουργεί με αυτόματο πιλότο και χάρις στη φιλοτιμία ορισμένων εργαζομένων. Αλλά αυτό που είδαμε δεν είναι σύστημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου