Είπαμε να πάμε διακοπές στη Σίφνο. Τι ποιο απλό σήμερα, να αναζητήσουμε πληροφορίες από τον ΠΙ. Φαίνεται όμως ότι οι μύτες των μονάδων του ελληνικού τουριστικού κλάδου είναι πλέον τεράστιες, αλλά Πινόκιο.
Όλα εξευγενισμένα, άριστα, εκπληκτικά, σύγχρονα, παραδοσιακά, γνήσια, γηγενή (ντόπια), φτιαγμένα με τα χέρια, φρεσκότατα, άνετα, απαστράπτοντα, μαγευτικά, καλές τιμές, μαγευτική θέα, κλπ. κλπ. (απάνθισμα λέξεων δανεισμένων από τα έντυπα που πήραμε στα χέρια μας και τις ιστοσελίδες που αναζητήσαμε και επισκεφτήκαμε στον ΠΙ).
Οι αναφορές στο φυσικό περιβάλλον είναι λίγο πολύ ακριβείς, δεδομένου ότι οι Έλληνες δεν μπορούν να κάνουν τίποτε σχεδόν γι’ αυτό, παρά μόνο να το ρυπαίνουν.
Οι αναφορές στο χτιστό ή δομημένο περιβάλλον είναι τουλάχιστον παραπλανητικές και πόρω απέχουν, στις περισσότερες των περιπτώσεων, από την πραγματικότητα.
Ύστερα από τόσο χρόνια χρήση του ΠΙ και των σημερινών δυνατοτήτων του διαδικτύου είναι πλέον καιρός να μπουν κανόνες και στο είδος της πληροφόρησης που διαθέτουν οι επαγγελματίες στους υποψηφίους πελάτες και καταναλωτές.
Αυτά προς το παρόν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου