Στις 5 Δεκεμβρίου 2009 ταξίδευσα στο εξωτερικό. Επισκέφτηκα το κεντρικό κατάστημα των λεγομένων Καταστημάτων Αφορολογήτων Ειδών (ποτά , τσιγάρα, ελληνικά προϊόντα κα.) στο Ελ. Βενιζέλος. Παρατήρησα ότι πολλές μεταλλικές συσκευασίες ελαιών ήταν χτυπημένες. Δεν είναι η πρώτη φορά και δεν είναι το μόνο σημείο πώλησης και δεν είναι τα μόνα προϊόντα.
Ζήτησα τον αρμόδιο. Βρέθηκε κάποιος και έδειχνε βαριεστημένος. Του επισήμανα το πρόβλημα, ότι δεν είναι νόμιμο να πωλούνται χτυπημένες συσκευασίες και ότι οι πελάτες θα νιώθουν αποστροφή και αγανάκτηση και δεν θα ψωνίζουν. Μου ζήτησε να του υποδείξω τις συσκευασίες, ενώ ασφαλώς γνώριζε το πρόβλημα. Όταν προσκόμισα 2, έκανε την παρατήρηση ότι φταίνε οι πελάτες που είναι απρόσεκτοι. Μου είπε ότι θα τις απομακρύνουν.
Σημειώστε ότι εκείνη την ώρα (περίπου 12:00) δε υπήρχε κίνηση και υπήρχαν 4 υπάλληλοι που δεν έκαναν κάτι συγκεκριμένο.
Φεύγοντας κάποιος από τους 4 έκανε ιδιαίτερα αρνητικά σχόλια με μαγκιά και προκλητικότητα. Δεν έδωσα συνέχεια.
Μια επίσκεψη θα σας πείσει.
Λυπούμαι για τους άθλιους υπαλλήλους και τη συμπεριφορά τους. Λυπήθηκα ιδιαίτερα όταν συνέκρινα τη συμπεριφορά του με αυτή των ομολόγων τους στα άλλα αεροδρόμια και εντός του αεροπλάνου της Lufthansa.
Καλές Γιορτές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου