Κάποιος κύριος έχει δοσοληψίες με την Eurobank και δεν είναι συνεπής στις υποχρεώσεις του.
Στην τράπεζα έδωσε αριθμό κινητού τηλεφώνου, που ανήκει σε άλλο πρόσωπο (εν προκειμένω σε μας).
Η τράπεζα έχει τηλεφωνήσει περισσότερες από σχεδόν 60 φορές στον αριθμό μας, μας έχει στείλει μηνύματα (έχουμε καταγράψει τα τηλέφωνα 210 48 41 00, 48 47 080, 48 41 236, 48 41 238, 48 41 234, 235, κα.) και συνεχίζει να μας ενοχλεί ενώ τους εξηγούμε κάθε φορά ότι δεν έχουμε σχέση με τον κ. που αναζητούν.
Ασφαλώς η τράπεζα δεν θα είχε πρόβλημα αν είχε επιβεβαιώσει το τηλέφωνο του πελάτης της, όταν έκανε τα σχετικά συμβόλαια-συμφωνίες.
Η τακτική τους αυτή και η συμπεριφορά τους είναι προκλητική, ενοχλητική και προφανώς ατελέσφορη, αλλά επιμένουν και δεν γνωρίζουμε τι θα επακολουθήσει.
Ζητούμε προστασία και τη διατύπωση συγγνώμης για τη ταλαιπωρία και την ενόχληση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου