Μετάβαση στη Σούδα με το ΕΛΥΡΟΣ στις 5 και επιστροφή με το ΛΑΤΩ στις 7 Αυγούστους 2011. Σημειωτέον σε πρωινά δρομολόγια. Φαντάζομαι ότι στα νυχτερινά οι σκηνές που θα περιγράψουμε θα είναι πολύ ποιο πρωτότυπες και χαρακτηριστικές του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού.
Το κατάστρωμα του ΕΛΥΡΟΣ κλειστό στα ¾ θυμίζει φούρνο, παρά τους ανεμιστήρες. Έτσι χάνεις και την αίσθηση του θαλασσινού ταξιδιού.
Εφαρμογή της πλήρους δημοκρατίας επί του ΕΛΥΡΟΣ. Κατάργηση των θέσεων, ενώ διατηρούνται τα διαφορετικά τιμολόγια. Τα πολλά σκυλιά που ταξιδεύουν πλέον είναι ελεύθερα να κυκλοφορούν επί του πλοίου. Αντιλαμβάνεται κανείς ότι είναι και ελεύθερα να κάνουν το ψιλό τους και το χοντρό τους όπου λάχει. Αίσχος.
Σε πολύ καλή κατάσταση το πλοίο αλλά επιτρέπεται η ελεύθερη κατασκήνωση όπου γουστάρει ο καθείς. Εμφάνιση ντορμιτόρυ.
Το ΛΑΤΩ κακοσυντηρημένο. Η μαυρίλα από τα καυσαέρια παντού. Τα καθίσματα στο κατάστρωμα θυμίζουν ανακριτικά –αστυνομικά τμήματα της δεκαετίας του 50. Δεν έχουν καμιά σχέση με την εποχή και το σεβασμό στους επιβάτες.
Το πλοίο έκανε 20’ να δέσει στον Πειραιά. Προφανώς είναι εξαιρετική επίδοση.
Γενικές παρατηρήσεις. Πλήρωμα βαριεστημένο και εντελώς αδιάφορο για την κατάσταση επί του πλοίου.
Η έξοδος από το πλοίο είναι δοκιμασία, χωρίς μέλη του πληρώματος να επιβλέπουν και να επιβάλλουν κάποιο τάξη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου