Διαβάσαμε στη εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της 11ης
Νοεμβρίου 2012 το άρθρο του κ. προέδρου του ΣΕΒΕ κ. Λακασά «Eθνική στρατηγική εξαγωγών».
.
Αξιότιμε κύριε, δεν θέλουμε άλλες εκθέσεις ιδεών και
αναλύσεις. Απαιτούμε πρωτοβουλίες, καινοτομίες, έργα και δραστηριότητες πολλές,
σύγχρονες, έξυπνες και παραδείγματα προς
μίμηση.
Λέει για παράδειγμα ο κ. Λακασάς «Η μείωση της γραφειοκρατίας και του διοικητικού κόστους των
επιχειρήσεων, σε συνδυασμό με τη δραστική συρρίκνωση του δημοσίου τομέα, είναι
η επόμενη προτεραιότητα που θα πρέπει να διευθετηθεί στο πλαίσιο της εθνικής
στρατηγικής εξαγωγών. Ζητούμε επιτέλους την άρση των εξαγωγικών αντικινήτρων
και των εν γένει επιχειρηματικών εμποδίων, τη δημιουργία ενός σταθερού
επιχειρηματικού περιβάλλοντος και την απλούστευση διαδικασιών ώστε να
διεκπεραιώνονται στο μικρότερο δυνατό χρόνο με το μικρότερο δυνατό κόστος, με
στόχο την αύξηση της ανταγωνιστικότητας..».
Δεν διαφωνούμε ως προς την αναγκαιότητα αλλά
μάλλον θα πρέπει να περιμένει ο κ. Λακασάς μερικά χρόνια για «δραστική συρρίκνωση του δημοσίου
τομέα».
Στο μυαλό μας ήρθε η στρατηγική των πωλητών αυτοκίνητων
για να διευκολύνουν τους πελάτες τους, ενώ η γραφειοκρατία ζει και βασιλεύει. Κανείς
δεν πάει στο υπουργείο για να πάρει άδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου. Πηγαίνει η
εταιρεία από την οποία αγοράζουμε το αυτοκίνητο.
Πρόκειται για μια απλή ενέργεια προς λύση δυσεπίλυτων
προβλημάτων. Όπως και οι βίζες και τα διαβατήρια στο παρελθόν, με τη βοήθεια
των πρακτορείων ταξιδίων, ακόμα και με τις αιτήσεις, αν θυμούνται οι
παλιότεροι.
Ασφαλώς δεν νοσταλγούμε την εποχή εκείνη, αλλά επαναλαμβάνουμε
ότι θέλουμε δράσεις και λύσεις.
Αναμένουμε κ. Λακασά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου