Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


15 Νοεμβρίου 2012

Ο Πειραιάς κεντρικό σημείο της παγκόσμιας διανομής της Hewlett Packard …

«… Μέσω του λιμανιού του Πειραιά και συγκεκριμένα από τον εμπορευματικό σταθμό της COSCO, θα διανέμει τα προϊόντα της σε όλη την Κεντρική Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, τη Βόρεια Αφρική, τις χώρες της Μεσογείου και της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, η Hewlett Packard (HP) από τα τέλη του χρόνου.
Από το λιμάνι του Πειραιά, τα προϊόντα της HP θα διανέμονται προς τους τελικούς προορισμούς, θαλάσσια με πλοία μέσω του terminal της COSCO και σιδηροδρομικά από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ..» (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 14 Νοεμβρίου 2012).

Επί τέλους μια καλή είδηση.

Επί τέλους ευκαιρία να συγχαρούμε όλους όσους σκέπτονται και υλοποιούν σύγχρονες και παραγωγικές δραστηριότητες.

Με την ευκαιρία θέτουμε εκ νέου το θέμα της σιδηροδρομικής Εγνατία (ας την ονομάσουμε έτσι), ώστε ο σιδηρόδρομος να φθάνει στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας και η χάραξη σιδηροδρομικής γραμμής στη Δυτική Ελλάδα.

Αξίζει να γίνουν οι μελέτες ακόμα και αν δεν υλοποιηθούν σύντομα τα σχετικά έργα.

Πείτε μας κύριοι αρμόδιοι πως θα λειτουργήσει το τεράστιο και προσφερόμενο λιμάνι του Αστακού χωρίς δρόμο ταχείας κυκλοφορίας και χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου