Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


21 Απριλίου 2014

Δύο ειδήσεις από τον κόσμο της τεχνολογίας που πρέπει να προσέξουμε ...

Τεχνολογία μετατρέπει την παλάμη σε ηλεκτρονικό πορτοφόλι. Μια νέα μέθοδος πληρωμών δοκιμάζεται σε 15 καταστήματα στο Λουντ της Σουηδίας,   
δίνοντας τη δυνατότητα σε 1.600 εθελοντές να πραγματοποιούν συναλλαγές χρησιμοποιώντας την παλάμη τους σαν ηλεκτρονικό πορτοφόλι …(ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ GADGETS, 15.04.2014)

"Υβριδικό" PC της Intel για την εκπαίδευση. Η Intel Corporation παρουσίασε το Intel Education 2 σε 1, την πρώτη σχεδίαση αναφοράς 2 σε 1 που δημιουργήθηκε ποτέ για τον κλάδο της εκπαίδευσης.
  
Το Intel Education 2 σε 1 έχει την ευελιξία και τη φορητότητα ενός tablet, παράλληλα με την απόδοση και την παραγωγικότητα ενός laptop, παρέχοντας στους μαθητές τα καλύτερα χαρακτηριστικά των δύο αυτών κόσμων, σε μια συσκευή … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ COMPUTERS, 4.04.2014).  

Περιμένουμε να δούμε πότε το σεβαστό υπουργείο θα ασχοληθεί σοβαρά με τα θέματα αυτά.

Και προφανώς πρέπει  στα σχολεία να γίνεται απολύτως κατανοητή η διάκριση μεταξύ δεδομένων, πληροφοριών, πληροφόρησης και γνώσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου