Ελπίζοντας ότι ερμηνεύουμε σωστά τις προθέσεις και το
αποτέλεσμα, η «υπηρεσία» που έχει δημιουργήσει ο υπουργός Εργασίας κ. Βρούτσης,
αξίζει τον κόπο.
Ενημερώνει τους πολίτες που επιθυμούν, μέσω ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου και τη δ/νση vroutsis@ivroutsis.gr , για δραστηριότητές
του ή/και τις δραστηριότητες του υπουργείου.
Ανεξάρτητα από τις πιθανές βελτιώσεις και καλύτερη οργάνωση
της υπηρεσίες και τυχόν εντάσεις γα την προσωπική προβολή, η πρωτοβουλία του κ.
Βρούτση είναι η ενδεδειγμένη για δημόσιο άνδρα. Αξιοποιεί τις σύγχρονες
τεχνολογίες και κάνει πραγματικότητα τη ευθύνη του ως δημοσίου προσώπου, την έκθεσή
του στο δημόσιο διάλογο και τη συμμετοχή των πολιτών στα κοινά, άμεσα και
(ελπίζουμε ) αποφασιστικά.
Η υπηρεσία του κ. Βρούτση δεν έχει να κάνει με την εφήμερη
και εν πολλοίς εξυπνακίστικη συμμετοχή σε ένα εφήμερο και περίεργο «δημόσιο
διάλογο», μέσω των αποκαλούμενων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, που δυστυχώς
ανθεί.
Είχαμε επισημάνει την ανάγκη διαχείρισης των νέων μέσων και
της ρόλο ροής των πληροφοριών από το δημόσιο και τους υπαλλήλους/ταγούς,
στελέχη/αρμοδίους/ηγέτες προς τους πολίτες, αλλά και κυρίως το διάλογο των πολιτών με τους αρμοδίους,
όλων των επιπέδων. (βλέπετε π.χ. http://simpleandclear.blogspot.gr/2012/08/blog-post_3910.html
).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου