Βρεθήκαμε σε αναμονή τραπέζης και είδαμε κάποια στιγμή ένα κύριο
ο οποίος εμφανώς υπέφερε να κάθετε όρθιος, ενώ ο υπάλληλος ενεργούσε προς
εξυπηρέτησή του.
Ένας άλλος κύριος που αντιλήφθηκε την αδυναμία του πελάτη,
του πρόσφερε μια καρέκλα, από τις πολλές που ήταν ευτυχώς άδεια εκείνη την ώρα.
Εύλογα μας δημιουργήθηκε η σκέψη, γιατί και οι πελάτες να μην
κάθονται και αυτοί και μάλιστα σε ένα ευρύχωρο γυάλινο κουβούκλιο, προκειμένου
να μη ακούει κανείς τα διαμειβόμενα μεταξύ υπαλλήλου και πελάτη.
Τα πλεονεκτήματα προφανή και έτσι θα αποκατασταθεί και η
αξιοπρέπεια των πολιτών πελατών που βάναυσα παραβιάζονται από τις τακτικές και
τις πολιτικές των τραπεζών, εν προκειμένω.
Ασφαλώς τα ίδια πρέπει να ισχύουν και όλες τις περιπτώσεις συναλλασσομένων
πολιτών μπροστά σε υπαλλήλους και γκισέ.
Ελπίζουμε να μας ακούσουν ο πολύς και αποτελεσματικός
Συνήγορος του Πολίτη και ο εξαφανισμένος Τραπεζικός Διαμεσολαβητής.
ΥΓ: Με την ευκαιρία η Τράπεζα Alpha Bank (δεν ξέρω πως λέγεται
ελληνικά) πρέπει άμεσα να σταματήσει να απαιτεί από τους πολίτες πελάτες να
στέκονται όρθιοι σε ουρές, πολλές φορές μεγάλες, σε αντίθεση με όλες σχεδόν τις
άλλες ελληνικές τράπεζες, οι οποίες προσφέρουν αριθμό σειράς προτεραιότητας και
καρέκλες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου