Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


24 Νοεμβρίου 2014

Έπαιρνε «φακελάκι» για να περνάει τους φοιτητές …

«… Τιμοκατάλογο με το χρηματικό ποσό που θα έπρεπε να περιέχει το φακελάκι, το οποίο θα έδιναν οι φοιτητές για να περάσουν το μάθημα, είχε συντάξει αναπληρωτής καθηγητής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, ο οποίος παύθηκε οριστικά. Το ποσό που θα είχε μέσα το φακελάκι ήταν ανάλογο με τον βαθμό που ήθελαν να πάρουν οι φοιτητές.
  
Ο ακαδημαϊκός, τον οποίο οι συνάδελφοί του αποκαλούσαν «ψιλικατζή», ζητούσε 300 ευρώ για να βαθμολογήσει μάθημα με «8» και 250 ευρώ για το «6». Όποιος ήθελε «7» θα έβαζε στο φακελάκι 280 ευρώ, για «9» το ποσό των 350 ευρώ και για «10» 400 ευρώ …» (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, UPD:20:06, Κυριακή, 23 Νοεμβρίου 2014 20:01).

Με την παρατήρηση ότι έγινε ήδη πρόταση για ειδική πτέρυγα στο ΠΑΝΘΕΟΝ, προκειμένου να καταλάβει μόνιμη έδρα σε αυτή ο εκλεκτός ανώνυμος καθηγητής του Πανεπιστημίου Μακεδονία, θέτουμε ορισμένα ερωτήματα στους κκ. αρμόδιους (πρυτάνεις, υπουργούς, συναδέλφους, κλπ.):
  1. Ποιο είναι το χρονικό διάστημα της δραστηριότητας του κ. Ψιλικατζή;
  2. Διατάχτηκε έρευνα για τις ευθύνες των φοιτητών και των γονέων τους που λάδωναν το κ. Ψιλικατζή;
  3. Έγιναν προσπάθειες και ποιες από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας να εντοπιστούν οι αγράμματο επιστήμονες που πέρασαν τα μάθημα (μήπως και τα μαθήματα;) με συνοπτικές διαδικασίες και να τους υποχρεώσουν σε επανεξέταση και πειθαρχική δίωξη;
  4. Προφανώς πάρα πολλοί θα γνώριζαν τις μεθόδους του κ. Ψιλικατζή, αλλά έκαναν τα στραβά μάτια. Αυτοί δεν έχουν καμιά ευθύνη;
  5. Ένας ακαδημαϊκός με λογική σαν αυτή την οποία παρουσιάζει η εφημερίδα, δεν του αρμόζει μόνον απόλυση, αλλά και φτύσιμο και διαπόμπευση; 
Φυσικά και δεν θα πάρουμε απαντήσεις γιατί η διαπλοκή είναι οριζόντια και κάθετη.

Καλώς ήρθατε στο ΠΑΝΘΕΟΝ αξιότιμε κ. Ψιλικατζή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου