Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


30 Δεκεμβρίου 2015

Οι συγκοινωνίες των Αθηνών μπορούν να εκσυγχρονιστούν …

Πρέπει επί τέλους και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστούν οι αστικές συγκοινωνίες. Όπως γίνεται σε όλο το πολιτισμένο κόσμο εδώ και δεκαετίες.

Σε όλες τις στάσεις των λεωφορειακών γραμμών που καταλήγουν σε σταθμούς του Μετρό, πρέπει να είναι αναρτημένες οι ακριβείς (με ακρίβεια 2-4 λεπτών) ώρες αφίξεως των λεωφορείων. Τα οχήματα δεν εμπλέκονται σε συνθήκες μεγάλου κυκλοφοριακού φόρτου και άρα το ωράριο μπορεί να τηρείται αυστηρά. Το χρονοδιάγραμμα θα τηρείται με το χαρακτηρισμό ορισμένων στάσεων ως υποχρεωτικών και αν χρειάζεται, ολιγόλεπτη αναμονή του οχήματος.

Με τον απλό αυτό τρόπο οι πολίτες δεν θα περιμένουν απροσδιόριστο χρόνο έως ότου δεήσει ο κ. οδηγός να περάσει από τη στάση. Το χρόνο της αναμονής δεν μπορεί να περιορίσει η χρήση της τηλεματικής που σχεδιάζεται εδώ και τουλάχιστον 10 χρόνια να εφαρμοστεί και στην Αθήνα. Φανταζόμαστε ότι αυτό είναι απόλυτα κατανοητό.

Η διοικήσεις του ΟΑΣΑ στις οποίες έχουμε απευθυνθεί πολλάκις αγνόησαν τις υποδείξει μας ως συνηθίζεται να γίνεται σε όλο το δημόσιο τομέα και τις ΔΕΚΟ.

Η νέα δίδυμη διοίκηση του επαναστάτη υπουργού κ Σπίρτζη πρέπει να το υλοποιήσει άμεσα, αλλιώς φοβούμαι ότι ο πίνακας του Άρη Βελουχιώτη που τοποθέτησε πίσω από τη καρέκλα του γραφείου του, θα δακρύσει για ακόμα μια φορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου