Δεν θα
πρέπει να υπάρχουν πολύ σύντομα βίντεο και μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου
παράλληλα με διαφημίσεις στα ΜΜΕ και στο διαδίκτυο; Και μάλιστα να υπάρχει μια
αποδεκτή από όλους αναλογία, ας πούμε ένα κοινωνικό μήνυμα για κάθε 10
διαφημιστικά μηνύματα.
Τα μηνύματα
μπορεί να είναι για ρύπανση, ασφάλεια, προστασία του περιβάλλοντος, δασικές
πυρκαγιές, ζώα, πράσινο, δημόσιο χώρο, προστασία και φροντίδα ατόμων με
περιορισμένες δυνατότητες κλπ., κλπ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου