Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


25 Νοεμβρίου 2017

Πάντα καταστροφή, ποτέ διατήρηση, νοικοκύρεμα, αξιοποίηση …

Μας ήρθε στο νου η παλιά σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών - Κορίνθου.

Εγκαταλείφθηκε μόλις υλοποιήθηκε η νέα χάραξη της γραμμής, η οποία χρησιμοποιείται σήμερα μάλλον επιτυχώς από τον προαστιακό σιδηρόδρομο.

Και η παλιά γραμμή;

Βανδαλισμοί και ξήλωμα από συμμορίες που επιπίπτουν ως κοράκια και γύπες μόλις οσμιστούν ψοφίμι και εγκατάλειψη από τους αρμοδίους και υπευθύνους, που είναι  μονίμως ανεύθυνοι και δε διαθέτουν ίχνος κουλτούρας, μυαλό, ενέργεια και όλες τέλος πάντων τις ιδιότητες που θα πρέπει να έχουν όσοι κατέχουν πόστα ευθύνης.

Προτείνουμε η γραμμή να λειτουργεί τα Σαββατοκύριακα και ημέρες αργιών για μετάβαση σε Ελευσίνα, Ισθμό, Κόρινθο, Λουτράκι, Άργος και Ναύπλιο, παράλληλα  με τη νέα γραμμή για τουριστικούς λόγους. Και φυσικά με αναβαθμισμένες αμαξοστοιχίες και σταθμούς, με όλες τις σύγχρονες ανέσεις.

Τι λέτε; Μήπως άραγε μπορούν να δρομολογήσουν το θέμα οι Ιταλοί ιδιοκτήτες πλέον των ελληνικών σιδηροδρόμων;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου