Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


26 Ιανουαρίου 2009

Γνώσεις ή Πληροφορίες; …


Το μεγάλο πρόβλημα που αναδεικνύει η εξάπλωση του διαδικτύου και η χρήση του Παγκοσμίου Ιστού είναι η σύγχυση που έχει προκληθεί ή προκαλείται σε πολλούς μεγάλους, αλλά κυρίως στα παιδιά και τους νέους σχετικά με τη διαφορά μεταξύ γνώσεως και πληροφορίας.

Σύμφωνα με το Ηλεκτρονικό Λεξικό της Kοινής Nεοελληνικής, του Ινστιτούτου Νεοελληνικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης - Ίδρυμα Μανώλη Τριανταφυλλίδη:
γνώση - Σημασία : το αποτέλεσμα κάθε πνευματικής διαδικασίας για την κατανόηση της αντικειμενικής πραγματικότητας, είτε άμεσα με τις αισθήσεις είτε έμμεσα με την παρέμβαση του λογικού.
πληροφορία - Σημασία : στοιχείο, μήνυμα (είδηση, ανακοίνωση, δήλωση, αναφορά κτλ.) που περιέχει και μεταδίδει μια γνώση για κπ. ή για κτ.: Eμπιστευτική / αξιόπιστη / ασφαλής / διασταυρωμένη / συγκεχυμένη / ανεπιβεβαίωτη / πολύτιμη ~.

Προφανώς δεν μας ενδιαφέρει τόσο να μάθουμε ποιες ή πόσες γνώσεις έχουν αποκτήσει άλλα άτομα. Μας ενδιαφέρει εμείς να αποκτήσουμε γνώσεις και μάλιστα στο βαθμό που μπορούν να μας οδηγήσουν σε δημιουργία αντικειμένων, διεργασιών, υπηρεσιών, εφευρέσεων ή και ακόμα περισσότερων, αλλά και νέων ακόμα γνώσεων ή και παρεμβάσεων ώστε να αποκατασταθεί η καλή λειτουργία.

Σας προτρέπουμε να διαβάσετε ένα μικρό κείμενο σχετικά με τις πληροφορίες από τη σελίδα Πληροφόρηση (βάλτε τη δ/νση http://asclepieion.mpl.uoa.gr/pubASPIS/πληροφόρηση.htm στον περιηγητή σας).

Φυσικά ο παγκόσμιος ιστός δεν μας βοηθά να αποκτήσουμε γνώσεις, μόνον πληροφορίες.

Αυτό πρέπει να γίνει πλήρως κατανοητό από όλους μας. Και πρέπει να προστατεύσουμε τα παιδία μας από τις φαντασιώσεις και την άσκοπη κατασπατάληση δυνάμεων και προσδοκιών. Και φυσικά η εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί πρέπει να συνεχίσουν να προσφέρουν έργο για να αποκοτήσουν τα παιδιά γνώσεις και κρίση και όχι μόνον «καθοδήγηση» και υποδείξεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου