Εισάγουν νέα ορολογία και τις αναφέρουν ως μελέτες.
Νέες ελληνικές καινοτομίες; Νέες αντιλήψεις; Νέοι ρόλοι; Νέα φάμπρικα; Νέες πηγές εισοδήματος; Νέες πρακτικές υπονόμευσης του ακαδημαϊκού των ρόλου;
Το θέμα δεν είναι νέο. Έχει απασχολήσει και στο παρελθόν τη κοινωνία, αλλά το θέμα ως συνήθως ξεχάστηκε ή θάφτηκε.
Υποτίθεται ότι λόγω αξιοπιστίας και εγκυρότητας των ιδρυμάτων – αν πράγματι υπάρχει και από ποιες διαδικασίες ακριβώς αποδεικνύεται – δημόσιοι φορείς και τοπική αυτοδιοίκηση προτείνουν στα ανώτατα ιδρύματα και τελικώς εκείνα δέχονται και αναθέτουν εκπόνηση μελετών της μόδας (και όχι μόνον – τα πιο καλά είναι αυτά που δεν βγαίνουν στη φόρα!), δηλαδή περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Η διαδικασία αυτή είναι προφανώς παράλογη και μάλλον παράνομη.
Διαστρεβλώνει τον υγιή ανταγωνισμό, δεν επιτρέπει τη δημιουργία σοβαρών ιδιωτικών φορέων που λειτουργούν σε συνθήκες αγοράς (ανάληψη κινδύνων αν η ποιότητα δεν είναι η ενδεδειγμένη), δεν στηρίζονται σε επίσημους μηχανισμούς και διαδικασίες (ας δημοσιεύσουν τα ΑΕΙ τους εσωτερικούς κανονισμούς λειτουργίας τους και τις δικλείδες ασφαλείας και προστασίας του καταναλωτή/πελάτη, αλλά και του ιδρύματος), αλλά σε άτομα με τίτλους που έχουν για άλλες εργασίες και ρόλους και μάλιστα χωρίς τα απαραίτητα εχέγγυα αποτελεσματικότητας και εγκυρότητας.
Δεν θα επεκταθούμε περισσότερο, αλλά θα το κάνουμε αν υπάρξει διάλογος και αντίθετες απόψεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου