Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


24 Αυγούστου 2012

Κάθονται …

Τη Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012  (γύρω στις 3μμ) ακούγαμε τον κ αναπληρωτή υπουργό Παιδείας κλπ. Κ. Κ Τζαβάρα – αν δεν κάνουμε λάθος -,  επί μισή περίπου ώρα να συζητά με δημοσιογράφο του σταθμού Φλας, επί θεμάτων επικαιρότητας.

Η απορία μας είναι αφού έχει τόσο χρόνο διαθέσιμο για ένα δημοσιογράφο (και προφανώς δεν θα θέλει να αφήσει και άλλους παραπονούμενους)  γιατί δεν ασχολείται με κάτι δημιουργικό και καινοτόμο – αν βέβαια έχει κάτι στο μυαλό του και γνωρίζει τι ακριβώς πρέπει να κάνει.

Εμείς στη θέση τους θα αρχίζαμε αμέσως:
   1.   Διαβουλεύσεις με τους αρχαιολόγους του υπουργείου και «εργάτες του πολιτισμού» με στόχο να περιγραφούν προγράμματα  πολιτισμού για τη χώρα και τους νέους
2.   Διαβουλεύσεις με εκπαιδευτικούς για να περιγραφούν δραστηριότητες πολιτισμού για τους μαθητές και τους φοιτητές
3.   Διαβουλεύσεις για τη χρήση των σχολικών μονάδων – μετά τα σχολικά ωράρια – ως κυττάρων πολιτισμού των μικρών ή μεγαλύτερων κοινωνιών
4.   Διαβουλεύσεις για τη συνέργεια αθλητικών, περιβαλλοντικών και πολιτισμικών δραστηριοτήτων
5.   Διαβουλεύσεις για την αναβάθμιση των σχολικών μονάδων μέσω χορηγιών και των προγραμμάτων εταιρικής ευθύνης
6.   Διαβουλεύσεις για τα ρόλο των σύγχρονων τεχνολογιών στην εξέλιξη του πολιτισμού
7.   Διαβουλεύσεις για το ρόλο της αισθητικής και της παιδείας στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία
8.   Διαβουλεύσεις για τη θέση των σκουπιδιών στην ελληνική κοινωνία
9.   Διαβουλεύσεις για κέντρα αριστείας, αξιοκρατία, επιλογή αρίστων, διαμόρφωση/εκπάιδευση ηγετών
10.  Διαβουλεύσεις για θέματα γλώσσας, πολιτισμού και ιστορίας

Ασφαλώς δεν θα του υποδείξουμε εμείς το περιεχόμενο των δραστηριοτήτων του. Εκείνο που ξέρουμε είναι  ότι πρέπει να ασχολείται  με το αντικείμενο του και όχι με τα «κολοκάναλα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου