Βλέπουμε όλες τις χώρες να έχουν αναπτύξει δραστηριότητες
για την παραγωγή ειδών πολυτελείας που απευθύνονται σε μικρές ή μεγαλύτερες
ομάδες καταναλωτών.
Βλέπουμε επίσης ότι οι έλληνες αρέσκονται στα είδη
πολυτελείας, όχι όπως φαίνεται λιγότερο από τους υπολοίπους λαούς. Δείτε τα Rolex, Mont Blank, Tods, Louis Vuitton, Prada,
Armani, Boss, Porsche, Lacost, Burberrys, κλπ., κλπ.
Μήπως είναι καιρός και η Ελλάδα να ασχοληθεί με τον τομέα,
έστω και αν αρχίσει με το ελαιόλαδο, τη σταφίδα, τα σύκα, τις σαρδέλες και τα κοσμήματα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου