«… Προτάσεις για τη
βελτίωση της λειτουργίας του νέου συστήματος ορισμού ιατρικών ραντεβού μέσω
πενταψήφιων τηλεφωνικών γραμμών του ΕΟΠΥΥ κατέθεσε προς το υπουργείο Υγείας η
Συνήγορος του Πολίτη Καλλιόπη Σπανού.
Συγκεκριμένα, μετά από διαμαρτυρίες πολιτών για τις
δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην προσπάθειά τους να κλείσουν ραντεβού με
ιατρούς του ΕΟΠΥΥ, στελέχη του Συνηγόρου διενήργησαν αυτοψίες στα
υποκαταστήματα του Οργανισμού, προκειμένου να εντοπίσουν και να καταγράψουν τη
φύση και την έκταση των καταγγελλόμενων προβλημάτων.
Κατόπιν των παραπάνω, με επιστολή που απηύθυνε προς την
ηγεσία του υπουργείου, η κ. Σπανού πρότεινε τη δημιουργία ενός Συστήματος
Ολοκληρωμένης Διαχείρισης των ιατρικών ραντεβού, το οποίο θα δίνει τη
δυνατότητα στους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ να κλείνουν ιατρικά ραντεβού στα
υποκαταστήματα του τελευταίου με αυτοπρόσωπη παρουσία και, επιπλέον, θα
λαμβάνει υπόψη τις ακυρώσεις και τις τροποποιήσεις των ραντεβού, παρέχοντας σχετική
ενημέρωση σε ασθενείς και ιατρούς…» (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, Τρίτη 02 Ιουλίου 2013).
Μάλλον χάσαμε τον μπούσουλα.
Το πρόβλημα και η λύση κα Σπανού μας είναι η Πρωτοβάθμια
Φροντίδα Υγείας και όχι τα ιατρικά ραντεβού.
Επίσης και αφού θέλετε να ασχοληθείτε και με την υγεία των ελλήνων,
γιατί δεν ασχολείστε και με την απαράδεκτη κατάσταση να μην υπάρχουν ιατρικοί
φάκελοι για τους έλληνες;
Αλλά μάλλον και εσείς για το σύστημα δουλεύετε (και πρέπει να
είναι και ο μισθός πολύ καλός!) και δεν
σας ενδιαφέρει τίποτε άλλο.
Κάνουμε άραγε λάθος;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου