Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


28 Ιουλίου 2014

Ποδηλατόδρομοι σε εγκαταλελειμμένες σιδηροδρομικές γραμμές στα σχέδια της Π. Αττικής …

Σε ποδηλατόδρομο και πεζόδρομο οραματίζεται να μετατρέψει η περιφέρεια Αττικής την εγκαταλελειμμένη σιδηροδρομική γραμμή Αγ. Ανάργυροι - Λαύριο, σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.

Στη σχετική έρευνα της Σχολής Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών εξετάζεται η δυνατότητα επέκταση της γραμμής έως το Σούνιο.
Το πρόγραμμα υλοποιείται σε τρεις φάσεις και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2015. Έχει προϋπολογισμό 246.000 ευρώ και η χρηματοδότηση είναι από πόρους της Περιφέρειας Αττικής. (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, Τρίτη, 22 Ιουλίου 2014).

Μερικά ερωτήματα προς τους εκλεκτούς κκ. περιφερειάρχη, καθηγητή και τους συν αυτώ:
  1. Σε εκπομπή του καναλιού της Βουλής, ακούσαμε ότι η παλιά γραμμή θα χρησιμοποιηθεί για τον προαστιακό από Κορωπί μέχρι Λαύριο. Τι αληθεύει; Υποκρύπτεται κάτι;
  2. Υπάρχει συνεργασίας ΥΠΕΚΑ και Περιφέρειας ή ο καθένας κάνει ότι νομίζει και κατά τη λαϊκή έκφραση, ότι του καπνίσει;
  3. Υπάρχει συνεργασία με τους δήμους από τους οποίους περνά η παλιά σιδηροδρομική γραμμή; Πως εξασφαλίζεται η συνέργεια και η τροφοδότηση της μελέτης με στοιχεία που αφορούν τις τοπικές κοινωνίες;
  4. Με ποια κριτήρια και ποια στοιχεία κατέληξε η περιφέρεια ότι η μελέτη πρέπει  να κοστίσει 246.000 €; Μας προβληματίζει το μέγεθος της αμοιβής και η ακρίβεια του πόσου σε χιλιάδες ευρώ.
  5. Μπορεί κάποτε η περιφέρεια να ανακοινώσει το συνολικό πρόγραμμά της για τη χρήση των ποδηλάτων και να σταματήσει τις επί μέρους χρηματοδοτήσεις;
Ελπίζουμε ότι υπάρχουν πειστικές απαντήσεις στα εν λόγω ερωτήματα. Καλό ωστόσο είναι η περιφέρεια να δημοσιεύσει τα σχετικά στοιχεία και να πληροφορούνται άμεσα οι πολίτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου