Παρακολουθούμε τις ημέρες αυτές
μετά την εκλογική νίκη του ΣΥΡΙΖΑ στη χρεωκοπημένη και παραπαίουσα Ελλάδα του
2015, τη δημιουργία ενός άνακτα των ΜΜΕ.
Δημιουργία που οφείλεται στην παγκόσμια παρακμή και τον εύκολο πλουτισμό, ελέω εστίασης της προσοχής των καταναλωτών, των μετρήσεων ακροαματικότητας και τηλεθέασης και του άκρως εφήμερου.
Δημιουργία που οφείλεται στην παγκόσμια παρακμή και τον εύκολο πλουτισμό, ελέω εστίασης της προσοχής των καταναλωτών, των μετρήσεων ακροαματικότητας και τηλεθέασης και του άκρως εφήμερου.
Στο συνηθισμένο πλέον παίγνιο μετέχουν όλες τα συγκροτήματα,
σε όλες τις χώρες, σε κάθε μήκος και πλάτος του πλανήτη. Ο μιμητισμός, η
παραπλάνηση και η κακή αντιγραφή, έγιναν θέσφατα και τρόπος επιβολής και πλουτισμού,
καταρράκωσης των αρχών και της αξιοκρατίας.
Το σύστημα στηρίζεται σε επιχειρηματίες, που με τη σειρά τους
στηρίζονται σε πρόθυμους δημοσιογράφους έτοιμους για όλα, άφθονα παραδείγματα εύκολου
πλουτισμού και γρήγορη λήθη χωρίς συνέπειες. Μέχρι να ανακαλυφθεί ο επόμενος
αστέρας, να εντυπωσιαστούν τα πλήθη. Και πάλι στρίψιμο μέχρι τα όρια και λήθη, πριν
πεταχτούν όλα στα σκουπίδια.
Το σύγχρονο και επίκαιρο παράδειγμα είναι η ενασχόληση με
τις χωρίς ενδιαφέρον ενδυματολογικές επιλογές και κινήσεις του νέου υπουργού
οικονομικών της Ελλάδας, του κ. Γιάννη Βαρουφάκη.
Θεμιτό να ασχοληθεί κανείς με τις πνευματικές του
ικανότητες, τις απόψεις του, τις θεωρίες του, τη λογική της κυβερνήσεως στην
οποία μετέχει, τις στρατηγικές επιλογές της και τον τρόπο που διαπραγματεύεται.
Δεν πρέπει να αφορούν κανένα το ντύσιμό του, η προσωπική του
εμφάνιση, ο τονισμός των προσωπικών και οικογενειακών επιλογών του.
Η τρομακτική δημοσιότητα στο προσώπου του κ. Βαρουφάκη
φέρνει σε δεύτερη μοίρα την Ελλάδα, τη κυβέρνηση, τις πολιτικές της, τον
πρωθυπουργό.
Περισσότερο όμως από όλα αγνοεί επιδεικτικά και προκλητικά
τους Έλληνες πολίτες και τα προβλήματά τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου