Βρέθηκα ως ενάγων (χωρίς να έχω καταθέσει μήνυση εις βάρος προσώπου)
προκειμένου να εκδικαστεί υπόθεση απάτης (μέσω μηνυμάτων κινητού τηλεφώνου με
δέλεαρ υποσχόμενη πιθανή απόκτηση ηλεκτρονικής συσκευής), ύστερα από 4 συναπτά
έτη, στο 9ο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών, στα Δικαστήριά Αθηνών.
Η δίκη με αριθμό πινακίου 13 (το έμαθα κατά τη διαδικασία)
αναβλήθηκε, όπως και όλες οι προηγηθείσες υποθέσεις λόγω αιτημάτων αναβολής,
που έγιναν δεκτά από το δικαστήριο, με αιτιολογία την αποχή των δικηγόρων.
Το όλο δικαστικό σύστημα στηρίζεται στην απλή αρχή ότι όλοι
οι Έλληνες πολίτες είναι αργόσχολοι και έχουν άπειρο χρόνο για χάσιμο.
Ειδικότερα, διαπιστώσαμε μια σειρά από πράγματα που επηρεάζουν
αρνητικά την όλη διαδικασία, δεν επιφέρουν καμιά άμεση επίλυση προβλημάτων που
αντιμετωπίζουν οι πολίτες και προκαλούν μεγάλες δαπάνες. Ιδού ορισμένες
επισημάνσεις:
1.
Η υπόθεση στην οποία ενεπλάκημεν ξεκίνησε το
2012 και εκδικάστηκε σήμερα (24/5/2016)
2.
Η πληροφόρησή μας για την υπόθεση και τη
διαδικασία ήταν ανύπαρκτη
3.
Δεν μπορεί κανείς να προβλέψει πόσο χρόνο πρέπει
να περιμένουν οι πολίτες για να εκδικαστεί μια υπόθεση με αριθμό 13 όπως η δική
μας, αν το δικαστήριο εκδίκαζε όλες ή μερικές από τις προηγούμενες
4.
Βγαίνοντας από την αίθουσα διαπιστώσαμε ότι είχε
αναρτηθεί κατάλογος με τις προς διεκπεραίωση υποθέσεις, που δεν υπήρχε κατά την
είσοδό μας 15 λεπτά περίπου πριν τις 09:00, που απαιτούσε παρουσία η πρόκληση
5.
Στην έδρα υπήρχαν 5 μέλη. Δύο άνδρες που
διεύθυναν τη διαδικασία και τρείς κυρίες. Κανένας δεν είχε μπροστά του καρτέλα
με ευδιάκριτα ονοματεπώνυμα και ιδιότητα. Μία δε εκ των κυριών δεν έκανε απολύτως
τίποτε
6.
Η όλη διεκπεραίωση γίνονταν με χειρόγραφο τρόπο και
δεν υπήρχαν υπολογιστές και λογισμικό υποστήριξης, για την αυτόματη καταγραφή
και επεξεργασία των στοιχείων
7.
Υπήρχαν μικρόφωνα που δεν λειτουργούσαν και άρα
πολλά από τα λεγόμενα των μελών της έδρας δεν ακούγονταν (ηθελημένα ή άθελα)
8.
Καμιά ενημέρωση και επεξήγηση για δυνατότητες
εξωδικαστικού συμβιβασμού και επίλυση των προβλημάτων
9.
Η ποιότητα της δικαστικής αίθουσας
ικανοποιητικός, αλλά δεν είδαμε τουαλέτες. Το κτήριο ήταν προκάτ (έτσι άλλωστε
αναφέρεται και στα έγγραφα)
10. Ενώ
όλοι οι πολίτες και οι εμπλεκόμενοι επαγγελματίες (δικηγόροι, συνήγοροι,
δικαστές, γραμματείς κλπ.) κάνουν εκτεταμένη χρήση κινητών τηλέφωνων, δεν
υπάρχουν εφαρμογές που θα διευκόλυναν τα στάδια διεκπεραίωσης μιας υπόθεσης
Και στα δικαστήρια απογοήτευση και αισθήματα απόγνωσης για
την ανικανότητα εξορθολογισμού, την εξασφάλιση συνθηκών επιπέδου και το
σεβασμό στους πολίτες.
ΥΓ: Ποιότητα εγκαταστάσεων και περιβάλλοντος χώρου, επαρκής
αλλά ελληνικών προδιαγραφών και εμφανώς απαξιούμενη. Το προκάτ κτήριο αποτελεί
κραυγαλέα παραφωνία εν μέσω των παλαιών διατηρητέων κτηρίων. Οι επιστρώσεις των
δρόμων και των χώρων μεταξύ των κτηρίων είναι σε κακή κατάσταση και λογικά θα
πρέπει να αντικατασταθούν και για λόγους θερμοκρασιών με κυβόλιθους ποιότητας.
Γενικά επικρατεί αναρχία με εκατοντάδες ανθρώπους να πηγαινοέρχονται και να
κάθονται σε χώρους χωρίς φροντίδα και κατάλληλες συνθήκες. Αλήθεια τι γίνεται
όταν βρέχει, όταν οι θερμοκρασίες είναι υψηλές
κλπ.). Δεν υπάρχει εξωτερικά σταθμός ταξί – μόνον στην απέναντι πλευρά του
πολυσύχναστου δρόμου (απόφαση χωρίς λογική μια και υπάρχει παράνομη στάθμευση
και συστηματική χρήση).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου