Σήμερα οι
ταξιδιώτες προτού αποφασίζουν να διαμείνουν σε ξενοδοχεία ανά την Ελλάδα,
διαβάζουν τις κριτικές που άλλοι ταξιδιώτες που έχουν προηγηθεί, γράφουν για τα
καταλύματα.
Σε πολλές
περιπτώσεις οι κριτικές είναι πολύ κακές
και αποτρέπουν τους ενδιαφερομένους να επιλέξουν τα εν λόγω ξενοδοχεία.
Μας
προξενεί κατάπληξη το γεγονός ότι υπάρχουν κακές κριτικές, πολλές φορές στα
όρια που λογικά θα έπρεπε να επιβάλλουν την επέμβαση των αρχών και την
υποβάθμιση των συγκεκριμένων μονάδων ή ακόμα και το προσωρινό ή οριστικό
κλείσιμό τους.
Τραγική
είναι επίσης και η αδιαφορία των ιδιοκτητών ή των διαχειριστών, που δεν τους
καίγεται καρφί για την άθλια εικόνα που εμφανίζεται και τη δυσφήμηση, αλλά και δεν κάνουν τίποτε για να την ανατρέψουν.
Μάλλον
πρόκειται για φαινόμενα πλήρους διάλυσης αρχών και επιχειρηματικής λογικής και
φαίνεται να μην ιδρώνει
κανενός το αυτί.
ΥΓ: Συμπληρωματικό ερώτημα: Δε θα έπρεπε ο πολυτελής και λογικά άχρηστος ΕΟΤ να διαθέτει υπηρεσία υποδοχής και ελέγχου των κριτικών, άμεσης παρέμβασης και επιβολής αλλαγων και βελτιώσεων προς όφελος όλων;
ΥΓ: Συμπληρωματικό ερώτημα: Δε θα έπρεπε ο πολυτελής και λογικά άχρηστος ΕΟΤ να διαθέτει υπηρεσία υποδοχής και ελέγχου των κριτικών, άμεσης παρέμβασης και επιβολής αλλαγων και βελτιώσεων προς όφελος όλων;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου