Το βλέπαμε σε μεγάλες πόλεις του εξωτερικού και απορούσαμε.
Κάποια στιγμή αντιληφθήκαμε ότι η επίστρωση αυτή έχει πλεονεκτήματα σε σχέση
με τους ασφαλτοστρωμένους δρόμους: Απορροφούν θερμότητα τους καλοκαιρινούς
μήνες, η συντήρησή τους είναι λιγότερο δαπανηρή, επισκευάζονται εύκολα,
περιορίζονται αναγκαστικά οι ταχύτητες
κυκλοφορίας των αυτοκινήτων.
Προτείνουμε να το επιχειρήσουν δήμοι και υπουργείο Υποδομών και
Μεταφορών. Ίσως δοκιμαστικά και αν η εφαρμογή αποδειχθεί επιτυχής, να επεκταθεί
σε επιλεγμένους κεντρικούς δρόμους . Αρχικώς τουλάχιστον.
Αλήθεια αξιολόγησε άραγε κανείς την εφαρμογή της τεχνολογίας στην πολυθρύλητη οδό Ερμού;
Προσοχή όμως δεν πρέπει να χρησιμοποιηθούν ευτελή τελικά όπως κυβόλιθοι
από μπετόν, που φθείρονται εύκολα και δεν αντέχουν στο χρόνο.
Ας ζητήσουν οι αρμόδιοι συμβουλές και τεχνική υποστήριξη από χώρες με παράδοση στην επίστρωση αυτή, όπως το Βέλγιο.
ΥΓ: Με το θέμα είχαμε ασχοληθλει και παλαιότερα - βλέπετε https://simpleandclear.blogspot.com/2018/08/blog-post_94.html - χωρίς όμως αποτέλεσμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου