Διαβάζουμε …. Από τις ιστοσελίδες ΥΠΟΔΟΜΕΣ :
Τα μεγάλα έργα που θα αλλάξουν το κυκλοφοριακό της Αθήνας μέχρι το 2030.. Με δεδομένο ότι η πρωτεύουσα θα συνεχίσει να αναπτύσσεται τα επόμενα χρόνια, τα παραπάνω έργα είναι κάτι παραπάνω από χρήσιμα και αναγκαία. Η δε βαρύτητα στα μέσα σταθερής τροχιάς είναι εμφανής και επιβεβλημένη για την μείωση της χρήσης του ι.χ. και των εκπομπών αέριων ρύπων…. (ypodomes.gr, 28 Μαρτίου 2022).
Ασφαλώς και πρέπει να βελτιωθεί το κυκλοφοριακό στο Λεκανοπέδιο (αυτό μάλλον εννοούσε ο παρέχων την είδηση και όχι των Αθηνών). Αλλά όπως μας έδειξε η παρούσα κατάσταση ούτε το μετρό, ούτε το τραμ, ούτε ο προαστιακός έλυσαν το κυκλοφορικό. Ούτε και η πολυθρύλητη Αττική Οδος και οι βελτιωτικές παρεμβάσεις στους αυτοκινητοδρόμους και τα άλλα οδικά έργα.
Ο λόγος; Το γεγονός ότι η πόλις τέρας του Λεκανοπεδίου και της Αττικής πλέον, μεγαλώνει και δεν περιορίζεται. Σε λίγο όλη η Ελλάδα θα κρέμεται όχι μόνον από τις αποφάσεις αλλά και τα γινάτια της επιτελικής (προς το παρόν ) κυβερνήσεως, αλλά και των επομένων που ασφαλώς θα είναι βασισμένα, όπως πάνε τα πράγματα, στον ίδιο καμβά και στο ίδιο φαγοπότι. Όπως άλλωστε ήταν τα ίδια και επί των προηγουμένων κυβερνήσεων.
Λέγαμε …
·
Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2019
Καιρός
να αδειάσει το Λεκανοπέδιο και να αναπτυχθούν πόλεις των 100.000 περίπου
κατοίκων …
Αλλά ποιος ακούει. Οι κυβερνητικοί θέλουν επιτυχίες ασχέτως κόστους και επιπτώσεων και η λογική της γιαγιάς μου (βλέπετε «Κάντε τη γιαγιά μου Πρωθυπουργό ..., λέγαμε από το 1990 …»), που λέγαμε κάποτε, πάει περίπατο.
Είμαστε άδικοι; Αποδείξτε το κύριοι και κυρίες του συστήματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου