Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


26 Αυγούστου 2024

Στους δρόμους από σήμερα 30 νέα αστικά λεωφορεία – Μητσοτάκης: «Επενδύουμε συστηματικά στα ΜΜΜ» …

«Η προσήλωση της κυβέρνησης στην καθημερινότητα των πολιτών είναι συνεχής», τόνισε ο πρωθυπουργός

Το παιδί δίπλα στον κ. Κυριάκο ποιος έιναι; ξΦωτ. ΙΝΤΙΜΕ

Το αμαξοστάσιο του ΟΑΣΑ στο Κορωπί, με τα νέα τεχνολογίας λεωφορεία που δρομολογούνται στην ανατολική Αττική, επισκέφθηκε νωρίς σήμερα, Δευτέρα, το πρωί ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης. Οπως αναφέρει το ΑΠΕ, ήδη τα πρώτα 30 από αυτά έχουν τεθεί σε κυκλοφορία, ενώ συνολικά τα λεωφορεία αναμένεται να ανέρχονται σε περισσότερα από διακόσια.

Σε δηλώσεις του στην ΕΡΤ, ο πρωθυπουργός υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι η κυβέρνηση έχει επενδύσει συστηματικά στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, όχι μόνο με στόχο την ανανέωση των υπαρχόντων, αλλά και την αύξηση του στόλου τους για συχνότερα δρομολόγια.

Ο κ. Μητσοτάκης υπογράμμισε ότι μέχρι το καλοκαίρι του 2025 θα έχουν δρομολογηθεί στην Αττική συνολικά 950 λεωφορεία νέας τεχνολογίας και προσβάσιμα σε όλους. «Η προσήλωση της κυβέρνησης στην καθημερινότητα των πολιτών είναι συνεχής», τόνισε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 26.08.2024 • 08:40).
 

Κανείς δε λέει όχι σε εξελίξιμές με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.

 Έχουμε ωστόσο μερικά ερωτήματα:

-   Που βρέθηκαν τα χρήματα για τη χρηματοδότηση των νέων λεωφορείων;

-   Γιατί και πάλι αγοράζουμε με το κλειδί στο χέρι και δεν δημιουργείται και πάλι ούτε έστω και μια νέα θέση εργασίας; Τι επιδιώκετε κ. επιτελικέ πρωθυπουργέ και δεν το καταλαβαίνουμε;

-   Δε καταλαβαίνουν οι ιθύνοντες ότι οι αντικατάσταση των παλαιών μονάδων πρέπει να γίνεται σταδιακά, γιατί και κάποια άλλη στιγμή στο μέλλον, θα κυκλοφορούν μόνον σαράβαλα όπως καλή ώρα τώρα;

-   Γιατί σταμάτησε κάθε έλεγχος των λαθρεπιβατών; Ποιος πληρώνει για τα θηριώδη ελλείμματα των ΜΜΜ;

-   Γιατί δεν εφαρμόζεται όπως σε όλες τις πολιτισμένες χώρες αντίτιμο εισιτηρίου με βάση τη χιλιομετρική απόσταση; Γιατί στη Ραφήνα το εισιτήριο είναι «ακριβό» αλλά στην Αρτέμιδα (βλέπε Λούτσα), Κορωπί και αλλού το εισιτήριο είναι αστικό; Έτσι ενθαρρύνεται η επέλαση της αστικοποίησης αν είναι κατανοητό περί τίνος πρόκειται

-   Τι αποτρέπει ή ποιος ευθύνεται για τις απαράδεκτες εικόνες των οδηγών με το κινητό στο αυτί ή στο χέρι και ντυμένοι όπως θέλει ο καθένας; Οι κκ. οδηγοί να φορούν πουκάμισο και παντελόνι με τα διακριτικά της εταιρείας και καρτέλα με το ονοματεπώνυμό τους και τη θέση τους στην εταιρεία. Να απομακρύνονται αμέσως όταν δεν τηρούν τους κανόνες, δεν είναι ευγενείς (συνήθως) και είναι όχι σπανίως προκλητικοί απέναντι στους επιβάτες όταν τους γίνονται παράπονα ή υποδείξεις

-    Ποιος μηχανισμός υπάρχει ώστε να διατηρούνται καθημερινώς τα νέα λεωφορεία συντηρημένα, καθαρά και απολυμασμένα;

Δεν περιμένουμε απαντήσεις μια και όλοι έχουν αυτονομηθεί και ο καθένας κάνει ότι του κατέβη (πως άραγε ελήφθησαν οι αποφάσεις για τον εκσυγχρονισμό των συγκοινωνιών, πότε και από ποιους;) χωρίς στρατηγική και χωρίς μετρήσεις των επιπτώσεων, της ικανοποίησης των επιβατών και την καθημερινή παρακολούθηση των ελλειμμάτων και όλων όσων κάνουν μια επιχείρηση βιώσιμη και αποτελεσματική και εν τέλει εύρωστη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου