«… Μείωση στα κόμιστρα, αλλά και στη διάρκεια ισχύος του ενιαίου εισιτηρίου,
με παράλληλα αύξηση της τιμής της μηνιαίας κάρτας για τους αποκλειστικούς χρήστες των λεωφορείων, ανακοίνωσε χθες ο υπουργός Υποδομών Μιχ. Χρυσοχοΐδης στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης του συνόλου των αστικών συγκοινωνιών. Σε συνέντευξη Τύπου ανακοινώθηκε η κατάργηση των δύο τύπων εισιτηρίων (1,20 ευρώ για λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμ και 1,40 ευρώ για όλα τα μέσα) και η αντικατάστασή τους με έναν τύπο, το ενιαίο εισιτήριο. Το ενιαίο εισιτήριο θα κοστίζει 1,20 ευρώ, θα επιτρέπει επιβιβάσεις σε όλα τα μέσα, αλλά για διάρκεια 70 λεπτών, αντί 90 λεπτών που ήταν η ισχύς του ενιαίου εισιτηρίου του 1,40 ευρώ. Η μείωση της διάρκειας του ενιαίου εισιτηρίου ενδέχεται να προκαλέσει προβλήματα ….» (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 16 Ιουνίου 2014).
με παράλληλα αύξηση της τιμής της μηνιαίας κάρτας για τους αποκλειστικούς χρήστες των λεωφορείων, ανακοίνωσε χθες ο υπουργός Υποδομών Μιχ. Χρυσοχοΐδης στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης του συνόλου των αστικών συγκοινωνιών. Σε συνέντευξη Τύπου ανακοινώθηκε η κατάργηση των δύο τύπων εισιτηρίων (1,20 ευρώ για λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμ και 1,40 ευρώ για όλα τα μέσα) και η αντικατάστασή τους με έναν τύπο, το ενιαίο εισιτήριο. Το ενιαίο εισιτήριο θα κοστίζει 1,20 ευρώ, θα επιτρέπει επιβιβάσεις σε όλα τα μέσα, αλλά για διάρκεια 70 λεπτών, αντί 90 λεπτών που ήταν η ισχύς του ενιαίου εισιτηρίου του 1,40 ευρώ. Η μείωση της διάρκειας του ενιαίου εισιτηρίου ενδέχεται να προκαλέσει προβλήματα ….» (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 16 Ιουνίου 2014).
Λαμπρά.
Δεν θα σχολιάσουμε ακόμα την απόφαση, όπως έκανε μέγας
δημοσιογράφος της ΝΕΡΙΤ πρωί, πρωί (17/6/2014) και βέβαια την έβγαλε άχρηστη
(Κάποιος βέβαια πρέπει να μαντρώσει όλους αυτούς που ισχυρίζονται ότι είναι
δημοσιογράφοι και βάλουν ευθέως, συστηματικά και σε χρόνο μηδέν εναντίον κάθε
απόφασης της διοίκησης).
Νομίζουμε όμως ότι παράλληλα με την εξαγγελία, η διοίκηση
του ΟΑΣΑ πρέπει επειγόντως:
- Να μάθει τρόπους στους οδηγούς, να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τα κινητά τους όποτε γουστάρουν, να συμπεριφέρονται με ευγένεια και να βρουν τρόπους να διευκολύνουν τους πολίτες στην επιβίβαση στα οχήματα (π.χ. όταν βρίσκονται κάποια μέτρα μακριά από τη στάση και τρέχουν να προλάβουν κλπ.)
- Να αναρτηθούν σε όλες τις στάσεις ακριβή χρονοδιαγράμματα της διέλευσης των οχημάτων ή να εφαρμοστούν τηλεμετρικά συστήματα, όπως έχουν κάνει και πολλές πόλεις της Ελλάδος, εκτός βέβαια των Αθηνών (όπου διοικούν τα διαπλεκόμενα και οι συνδικαλιστές). Οι πολίτες δεν είναι ζώα να περιμένουν στις στάσεις να περάσει η συγκοινωνία ‘όποτε γουστάρουν οι «εργαζόμενοι».
- Να δώσει τη δυνατότητα στους επιβάτες/πολίτες να προτείνουν με ηλεκτρονικό τρόπο λύσεις και να διατυπώνουν απόψεις και αξιολόγηση των εργαζομένων στις συγκοινωνίες. Η διαδικασία αυτή πρέπει να είναι διαφανής, δημόσια και η διοίκηση να απαντά σε όλες τις αναρτήσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου