«… Κανένα από τα συναρμόδια υπουργεία (Οικονομικών,
Ανάπτυξης και Μεταφορών) δεν γνωρίζει σε τι ποσοστό έχουν εγκαταστήσει τα
πρατήρια τα συστήματα εισροών-εκροών!
Πλήρως ανενεργός παραμένει ο νόμος για την καταπολέμηση του
λαθρεμπορίου στην αγορά καυσίμων, σχεδόν δυόμισι χρόνια μετά την ψήφισή του
(Απρίλιος 2012). Ακόμη και το μέτρο της εγκατάστασης εισροών-εκροών στα
πρατήρια που ξεκίνησε να εφαρμόζεται με αυστηρά, υποτίθεται, χρονοδιαγράμματα
και υπό την απειλή του «λουκέτου» για όσα δεν ανταποκριθούν στον νόμο, παρά τις
συνεχείς παρατάσεις (από τις 31 Μαρτίου του 2013 αρχικά, στις 27 Αυγούστου 2014
καταληκτική ημερομηνία), δεν έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να ολοκληρωθεί …» (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, 3 Σεπτεμβρίου 2014).
Προφανώς δεν τίθεται θέμα ανικανότητας – αν και θα πρέπει αφορά
πολλούς από τους αρμοδίους, ακόμα και υπουργούς - διότι το μείζον είναι η πολιτική απόφαση να ενισχυθεί
παντοιοτρόπως το λαθρεμπόριο και οι εκλεκτοί εκπρόσωποί του, που αγωνίζονται σκληρά
και επί πολλά χρόνια για το ψωμί των παιδιών τους.
Βλέπουμε όμως και την Τρόικα να κάνει τον ανήξερο και να σιγοντάρει
το πολιτικό σύστημα στις εξαιρετικές αυτές επιλογές του.
Για μια ακόμα φορά οι νομοταγείς πολίτες και δαρμένοι και ηλίθιοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου