Ολο το παρασκήνιο μέχρι και τη μεταβίβαση στην Αττικό
Παράκτιο Μέτωπο Α.Ε. των 20 ακινήτων
Στην
αθηναϊκή Ριβιέρα περιλαμβάνονται η περιοχή του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού,
αλλά και ο Αστέρας Βουλιαγμένης, που -εκτός απρόοπτου- θα αξιοποιηθούν από
κοινοπραξίες Ελλήνων και ξένων επενδυτών.
Μακρύς και κακοτράχαλος είναι ο δρόμος που χρειάζεται να
διανύσει η αθηναϊκή Ριβιέρα, η αξιοποίηση δηλαδή του παραλιακού μετώπου της
πρωτεύουσας, τόσο λόγω γραφειοκρατίας όσο και εξαιτίας της έλλειψης συνεργασίας
και των διαφορετικών επιδιώξεων των αρμόδιων στελεχών της κυβέρνησης.
(ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ & ΑΓΟΡΕΣ UPD:07:07 17 Σεπτεμβρίου 2014).
Θα το ξαναπούμε αγαπητέ κ. Νώτη, μια και φαίνεται να κάνετε
ότι θέλετε, όπως θέλετε, αγνοώντας την πραγματικότητα και τις ανάγκες όλων των
Ελλήνων.
Μπράβο σας για το ενδιαφέρον και τη δρομολόγηση εξελίξεων
στο θέμα της ανάπτυξης της «Ελληνικής Ριβιέρας». Ελπίζουμε να γίνουμε και εμείς
κάποτε Μονεγάσκοι ή τουλάχιστον ίδιοι με αυτούς (άντε βάλε και Γάλλοι).
Γιατί όμως όταν μιλάτε για την Αττική, τα σχέδια σας δεν περιλαμβάνουν
και την Ανατολική και Βόρεια Αττική;
Έχουν αγνοηθεί προηγούμενα σχόλιά μας – βλέπετε http://simpleandclear.blogspot.gr/2011/03/blog-post_6571.html
και http://simpleandclear.blogspot.gr/2013/04/blog-post_1309.html
– και προφανώς θα αγνοηθούν και τα σημερινά.
Ωστόσο το πρόβλημα παραμένει και είναι το ίδιο για όλη την
Ελλάδα και όχι τα «φιλέτα» που εσείς και κάποιοι άλλοι επιλέγουν. Απουσιάζει
πλήρως ο στρατηγικός αναπτυξιακός σχεδιασμός ή κάνουμε λάθος;
Αναμένουμε τις απαντήσεις σας, ως αρμοδίου (;).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου