«Μαγνήτης»
για όλες τις εταιρείες που «δένουν» στον Πειραιά είναι ο ελληνικός εφοπλισμός
και οι επενδύσεις δισεκατομμυρίων που πραγματοποιεί ετησίως τόσο για την αγορά
μεταχειρισμένων πλοίων όσο και στις νέες ναυπηγήσεις.
Την παγκόσμια πρωτοκαθεδρία του Πειραιά ως διεθνούς
ναυτιλιακού κέντρου έρχονται να ενισχύσουν το τελευταίο διάστημα μεγάλοι ξένοι
ναυλομεσιτικοί οίκοι αλλά και τράπεζες. Καθίσταται έτσι ευχερέστερη η περαιτέρω
ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας που σχετίζεται με τη ναυτιλία, η οποία
προσθέτει φορολογικά έσοδα, θέσεις απασχόλησης και τονώνει την αγορά γραφείων,
συνεισφέροντας άμεσα και έμμεσα στο ΑΕΠ. (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ , 31.08.2014).
Πολύ καλά νέα για να είναι αληθινά. Μακάρι να κάνουμε λάθος.
Πολύ καλά νέα για να είναι αληθινά. Μακάρι να κάνουμε λάθος.
Κάποτε αιτία ήταν οι κακές επικοινωνιακές υποδομές, πράγμα
που δεν ισχύει πλέον.
Τώρα το πρόβλημα μάλλον εντοπίζεται στο ύψος των διοδίων
διαπλοκής και τις πιέσεις τοποθέτησης των δικών μας παιδιών, σε θέσεις ακόμα και
κλητήρα.
΄Έτσι δεν είναι φίλτατοι;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου