Ο κ. Γαβρόγλου, που παρουσίασε το πλαίσιο συζήτησης για τις
αλλαγές, τόνισε πως «το μεγάλο στοίχημα της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης
είναι πώς το Λύκειό μας θα ξαναγίνει ένα Λύκειο που θα ανταποκρίνεται στις
θεσμικές υποχρεώσεις και απαιτήσεις που έχει ένας τέτοιος θεσμός».
Η νέα δομή του Λυκείου συζητήθηκε, μεταξύ άλλων, στη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, όπως δήλωσε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου.
Ο κ. Γαβρόγλου, που παρουσίασε το πλαίσιο συζήτησης για τις αλλαγές, τόνισε πως «το μεγάλο στοίχημα της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης είναι πώς το Λύκειό μας θα ξαναγίνει ένα Λύκειο που θα ανταποκρίνεται στις θεσμικές υποχρεώσεις και απαιτήσεις που έχει ένας τέτοιος θεσμός». … (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, UPD:16:24, Δευτέρα, 28 Αυγούστου 2017 15:26).
Η νέα δομή του Λυκείου συζητήθηκε, μεταξύ άλλων, στη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, όπως δήλωσε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου.
Ο κ. Γαβρόγλου, που παρουσίασε το πλαίσιο συζήτησης για τις αλλαγές, τόνισε πως «το μεγάλο στοίχημα της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης είναι πώς το Λύκειό μας θα ξαναγίνει ένα Λύκειο που θα ανταποκρίνεται στις θεσμικές υποχρεώσεις και απαιτήσεις που έχει ένας τέτοιος θεσμός». … (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, UPD:16:24, Δευτέρα, 28 Αυγούστου 2017 15:26).
Τα παιδία παίζει.
Μήπως παιδιά αυτά είναι θέματα που πρέπει να συζητήσουν ενδελεχώς
και με κάθε σοβαρότητα ειδικοί επιστήμονες και αφού καταλήξουν σε ένα ολοκληρωμένο
σχήμα και περιεχόμενο να το δώσουν στη δημοσιότητα προς ενημέρωση των πολιτών;
Και όταν τα πράγματα είναι ώριμα προς αποφάσεις, τότε ίσως
θα ήταν αντικείμενο του υπουργικού συμβουλίου.
Τώρα αμέσως μετά τις διακοπές και χωρίς σοβαρή επεξεργασία
τι ακριβώς συζητά το υπουργικό συμβούλιο;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου