Το τραγικό τροχαίο στον αυτοκινητόδρομο του Κηφισού, που προκάλεσε
ο οδηγός της νταλίκας σήμερα το πρωί της 9ης Μαΐου 2018 και έστειλε
2 ανυποψίαστους ανθρώπους στο άλλο κόσμο και ένα σχεδόν διαλυμένο στο νοσοκομείο,
αποδεικνύει κάτι που φοβόμουν από καιρό: πόσο επιπόλαια έχουν χτιστεί οι
αυτοκινητόδρομοι στην Ελλάδα.
Προφανώς για λόγους οικονομίας και κατά παράβαση όλων των
κανόνων ασφαλείας και κοινής λογικής, δεν υπάρχει επαρκής χώρος μεταξύ των δυο
ρευμάτων κυκλοφορίας. Ίσως ο μόνος αυτοκινητόδρομος που έχει λογική είναι ένα τμήμα της σημερινής Εγνατία Οδού, μεταξύ Κατερίνης και Θεσσαλονίκης.
Όλοι οι άλλοι έχουν κατασκευαστεί με ένα διαχωριστικό στηθαίο
από μπετόν ύψους ίσως λίγο μεγαλύτερου από ένα μέτρο ή διπλή μπάρα από αλουμίνιο.
Είναι Ηλίου φαεινότερο ότι τα εν λόγω διαχωριστικά δεν μπορούν να αποτρέψουν ένα
μεγάλο, βαρύ και υψηλό όχημα όπως είναι οι
νταλίκες ή ένα μικρό αυτοκίνητο με μεγάλη ταχύτητα να περάσει στο αντίθετο
ρεύμα. Και τότε το μόνο στο οποίο μπορεί κανείς να ελπίζει είναι η τύχη. Δηλαδή
να μη περνά την ώρα εκείνη άλλο όχημα από το σημείο της εκτροπής.
Μπορούμε να μάθουμε πως εκπαιδεύονται οι διπλωματούχοι
μηχανικοί που αναλαμβάνουν να σχεδιάσου και να κατασκευάσουν τέτοια έργα και πως
οι τεχνικές εταιρείες αναλαμβάνουν τη κατασκευή τέτοιων σχεδίων; Προφανώς όλοι αδιαφορούν
για θέματα ασφαλείας και απλά στοιχηματίζουν και ελπίζουν ότι δε θα συμβούν τέτοια
δυστυχήματα ή ότι θα είναι μικρής συχνότητας και έτσι δεν θα θεωρηθούν στατιστικά
και ανάξια λόγου και συνεπειών.
Μόνον ο καλός Θεός της Ελλάδος έμεινε τελικώς να προστατεύει
τα Ελληνικά τέκνα του στους δρόμους!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου