H δήμαρχος της πόλης έχει δημιουργήσει πολλούς μόνιμους ποδηλατόδρομους, παραδίδοντας στην κυκλοφορία πεζών και ποδηλατών τμήματα δρόμων που κάποτε ήταν γεμάτοι με αυτοκίνητα. |
Από το μέτρο εξαιρούνται κάποιες μεγάλες αρτηρίες, όπως τα Ηλύσια Πεδία, όπου το όριο ταχύτητας είναι 50 χλμ. ανά ώρα και η περιφερειακή λεωφόρος, όπου το όριο φθάνει τα 70 χλμ. την ώρα.
Οι συγκοινωνιολόγοι έχουν διαπιστώσει ότι η μείωση των ταχυτήτων των οχημάτων μειώνει τον θόρυβο, τη ρύπανση και τα ατυχήματα, καθιστώντας την πόλη πιο φιλική στους πεζούς και τους ποδηλάτες, οι οποίοι έχουν αυξηθεί εντυπωσιακά τα τελευταία χρόνια … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΟΣΜΟΣ ΒΒC, DW, 02.09.2021 • 06:53).
Τα ακούτε, τα διαβάζετε κ. δήμαρχε Αθηναίων;
Πόλεις πολύ παλιές αλλά με ηγεσίες σύγχρονες, προοδευτικές και
με σχέδια που τις κάνουν εν τέλει βιώσιμες ευχάριστες, ανθρώπινες. Πόλεις στις οποίες
τα αυτοκίνητα δεν καταδιώκουν τους πεζούς, σέβονται τους κανόνες και πληρώνουν
αδρά τις παραβάσεις και τις παραβιάσεις.
Θα μου πείτε όμως ότι εσείς έχετε βάλει μπρος το μεγαλεπήβολο,
αγνώστου προϋπολογισμού, έργο της ανάπλασης του κάτω σημείου της πλατείας Συντάγματος.
Επιφυλασσόμαστε να δούμε το αποτέλεσμα και να το σχολιάσουμε.
Έχω πολλάκις απευθυνθεί σε εσάς προσωπικά αξιότιμε κ. δήμαρχε και έχω προτείνει παρεμβάσεις που θα βελτιώσουν τη ζωή και την εικόνα της πόλεως. Ακόμα περιμένω - και δεν ξέρω για πόσο καιρό ακόμα - κάποια απάντηση εκ μέρους σας.
Οι αρχές διαβουλεύονται με τους κατοίκους
και τους πολίτες ιδιαίτερα μάλιστα όταν έχουν γνήσιο και εποικοδομητικό ενδιαφέρον
για την πόλη τους ή την πόλη που διαβούν. Εσείς και οι υπηρεσίες σας το κάνετε;
Πως; Σε ποιο χρόνο;
Έρρωσθε!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου